    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie
    Date: Sat, 6 Jan 2018 16:06:41 +0100

    W dniu 06-01-2018 o 08:46, Cavallino pisze:

    > Jeśli tylko ustępujesz tym, który zmnieniają pas z pasa włączania to nie.

    To robię w miarę możliwości zawsze z zasadą na ZIPa. Podobnie na
    obwodnicy (gdzie szybko jeździmy) wpuszczam auta z lewego pasa gdy tylko
    to zasygnalizują zwiększając odstęp.

    Owszem, przyznaję się, zawsze gdy ocenię, że można, jeżdżę za szybko bo
    lubię.

    Owszem, przyznaję się, że gdy ktoś wyprzedza pasem rozdzielającym (na
    obwodnicy jest jego bardzo długi odcinek o szerokości nawet ciężarówki,
    który czasem jakiś ch... wykorzystuje do wyprzedzania prawą stroną w
    dodatku), to przyspieszam by wyzerować możliwość jego wciśnięcia się.

    Ale tej informacji nie mam wywieszonej na karoserii auta więc
    wyprzedzani użytkownicy ruchu tego nie wiedzą o mnie by móc oceniać.
    Widzą mój prawy kierunkowskaz mówiący "hallo, chcę w końcu zjechać z
    tego lewego pasa, zrób odstęp". Wtedy przyspieszają nierzadko...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek