  • Data: 2013-01-03 23:53:30
    Temat: Re: nfc
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F napisał:

    > Mysle ze opanowali technike i zre to naprawde malo pradu.
    >
    > BT czuwajacy tez zreszta nie zre duzo, przynajmniej na dzisiejsze
    > standardy - i tak trzeba ladowac smartfona codziennie :-)

    > Tak latwo to nie, bo po paru reklamacjach sie zorientuja ze cos tu nie
    > gra, i po pieniadzach trafia do delikwenta.
    >
    > Ale ... sa np automaty sprzedajace bilety w tramwajach, autoryzacja przy
    > paypass bez zadnego pinu, dwie ceweczki i mozna z cudzej karty wyciagnac
    > pare biletow.

    Biorac pod uwage, ze ja zaczynam ponownie placic tylko gotówką, to mnie
    to NFC nie rusza...

    A dlaczego?

    a) karta paypass sie zepsula, juz nie dziala zblizeniowo

    b) polaczenie wielu terminali i potwierdzenie operacji trwa dluzej niz
    wydanie reszty z gotowki

    c) nie musze pamietac pinow - ktory jest do czerwonej, ktory do zielonej
    karty :D

    d) moge zaplacic nawewt jak jest awaria terminalu, lub godzina kolo
    polnocy (od 23.50 do 0.10 nie przyjmujemy transakcji kartami). jak dla
    mnie WTF, ale unikam

    i na koniec

    e) zachowuje wiecej prywatnosci, moje banki nie wiedza gdzie, kiedy, na
    co i ile wydaje - czy chodze do lekarza, czy do seksshopu.

    i nie wroce do placenia alektronicznego (co nie znaczy, ze calkiem
    zrezygnuje). A juz na pewno nie do takiego, gdzie bede mogl zaplacic pod
    warunkiem, ze mi bateria akurat nie padnie...