  • 1. Data: 2014-11-05 08:36:11
    Temat: nexus 4 i lte
    Od: michael <m...@n...eu>

    czy na nexus 4 bede miał internet lte ??

  • 2. Data: 2014-11-05 08:42:20
    Temat: Re: nexus 4 i lte
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-05 08:36, michael pisze:
    > czy na nexus 4 bede miał internet lte ??

    I tak i nie:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2012/11/jest
    -prosty-sposob-na-uruchomienie-lte-w-google-nexus-4

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-11-05 09:36:40
    Od: michael <m...@n...eu>

    Bo w orange jest 1 gb lte i jak nie bedzie mi dzialac ten lte to bedzie
    normalny internet czy normalnie bedzie naliczac koszty ?
    Bo jak czytalem to LTE to jest szybszy internet.

  • 4. Data: 2014-11-05 11:36:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-05 09:36, michael pisze:
    > Bo w orange jest 1 gb lte i jak nie bedzie mi dzialac ten lte to bedzie
    > normalny internet czy normalnie bedzie naliczac koszty ?
    > Bo jak czytalem to LTE to jest szybszy internet.

    http://www.orange.pl/kontakt_inny_komorkowa_client.p
    html

    *100 - z tel. komórkowego Orange
    510 100 100 - w Polsce, z telefonu komórkowego
    innego operatora lub z tel. stacjonarnego
    +48 510 100 100 - z zagranicy

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-11-06 08:07:40
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-11-05 o 09:36, michael pisze:
    > Bo w orange jest 1 gb lte i jak nie bedzie mi dzialac ten lte to
    > bedzie normalny internet czy normalnie bedzie naliczac koszty ?
    > Bo jak czytalem to LTE to jest szybszy internet.

    Skoro masz w abonamencie pakiet 1 GB internetu to nie ma znaczenia w
    jakim standardzie będziesz go wykorzystywał.
    A tak swoja drogą - LTE to niekoniecznie najszybszy internet. Czasem
    większą prędkość transferu można uzyskać na starszych technologiach.

  • 6. Data: 2014-11-06 08:16:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 08:07, Trybun pisze:

> [...]
    > A tak swoja drogą - LTE to niekoniecznie najszybszy internet. Czasem
    > większą prędkość transferu można uzyskać na starszych technologiach.

    Ale warto w pakiecie mieć wybór i niech się sam przełącza :)

    Druga sprawa jest taka że jego Nexua 4 nie ma wsparcia dla LTE, mo9żliwa
    przeróbka na inny rom ale to też nie do końca może działać.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-11-06 16:06:43
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-11-06 o 08:16, Chris pisze:

    > Ale warto w pakiecie mieć wybór i niech się sam przełącza :)
    >
    > Druga sprawa jest taka że jego Nexua 4 nie ma wsparcia dla LTE,
    > mo9żliwa przeróbka na inny rom ale to też nie do końca może działać.

    Raczej w telefonie a nie w pakiecie. Co prawda nigdy nioe widziałem
    telefony z modemem LTE, ale myślę że jast tak jak w innych - są do
    wyboru opcje - GPRS/3G/LTE/Automat z preferowanym LTE. A operatorowi to
    wsio ryba w jakim standardzie będzie on wykorzystany.

    Jeżeli to nowy telefon to lepiej z nim nie kombinować. LTE nie jest
    warte utraty gwarancji. Zresztą po co komu w telefonie prędkość netu
    rzędu 150 mb/s?

  • 8. Data: 2014-11-06 18:49:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Skoro masz w abonamencie pakiet 1 GB internetu to nie ma znaczenia w jakim
    >standardzie będziesz go wykorzystywał.

    JEstes w mylnym bledzie, bo np. ostatnio w playu daja pierwsze 6 miesicy bez
    limitu, o ile dzialasz w ich sieci lte.

  • 9. Data: 2014-11-07 08:57:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 16:06, Trybun pisze:

> [...]
    > wyboru opcje - GPRS/3G/LTE/Automat z preferowanym LTE. A operatorowi to
    > wsio ryba w jakim standardzie będzie on wykorzystany.

    Ja u siebie mam 4 opcje do wyboru Tylko WCDMA > Tylko GSM > WCDMA
    (preferowana)/GSM > LTE (preferowana)/WCDMA/GSM

    > Jeżeli to nowy telefon to lepiej z nim nie kombinować. LTE nie jest
    > warte utraty gwarancji. Zresztą po co komu w telefonie prędkość netu
    > rzędu 150 mb/s?

    Nie jest warte ale skoro masz możliwość to czemu nie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-11-07 10:49:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-11-07 o 08:57, Chris pisze:

    > Ja u siebie mam 4 opcje do wyboru Tylko WCDMA > Tylko GSM > WCDMA
    > (preferowana)/GSM > LTE (preferowana)/WCDMA/GSM

    Czyli jest tak jak myślałem - preferowane LTE załatwia sprawę. A gdy
    komuś zależy na długości działania baterii powinien wybrać tylko GSM,
    czyli GPRS/EDGE.

    > Nie jest warte ale skoro masz możliwość to czemu nie :)

    No tak, ale czasem gra nie jest warta zachodu. A w tym przypadku zdaje
    się nie jest...