  • 11. Data: 2014-11-07 10:49:57
    Temat: Re: nexus 4 i lte
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-11-06 o 18:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > JEstes w mylnym bledzie, bo np. ostatnio w playu daja pierwsze 6
    > miesicy bez limitu, o ile dzialasz w ich sieci lte.

    Wypraktykowałeś osobiście? Bo ja to uważam z bełkot czysto marketingowy.

  • 12. Data: 2014-11-07 13:54:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-11-07 10:49, Trybun wrote:
    > Wypraktykowałeś osobiście? Bo ja to uważam z bełkot czysto marketingowy.

    Na RBM-skim lub Play-owym prepaidzie działa bez problemu. Trzeba tylko
    mieć 30 dyszki na koncie i co miesiąc aktywować darmowy pakiet. Transfer
    z/do lokalnego BTS jest na poziomie 25Mbps/10Mbps

    Przy czym limit oczywiście jest. Na 200GB/miesiąc - tak więc dla
    niessaczy to raczej zaniedbywalny problem.

    Piotrek

  • 13. Data: 2014-11-07 20:50:21
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 05/11/2014 07:36, michael wrote:
    > czy na nexus 4 bede miał internet lte ??

    Raczej nie. Nexus 4 obsluguje tylko jedno pasmo LTE uzywane (AFAIR)
    wylacznie przez TMOUS.

    --
    Pozdr

  • 14. Data: 2014-11-08 08:21:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-11-06 o 18:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Wypraktykowałeś osobiście? Bo ja to uważam z bełkot czysto marketingowy.

    Tak brzmi oferta, oczywiście jako durny samozwańczy trybun możesz w ramach
    obrony własnej racji zaprzeczyć wszystkim ofertom.