  • 11. Data: 2009-09-15 17:12:32
    Temat: Re: [news] o nowej platformie TVP
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > A a propos platformy Farfała - to po wydaniu paru milionow euro na Astre w
    > tym roku zapewne TVP wydatek ten sie oplaci i od jutra, za tydzien,
    > miesiąc wzrosnie gwaltownie ogladalność programow TVP...? ;-)

    Oglądalność TVP HD pewnie już wzrosła zauważalnie. ;-)

    > Niestety dla TVP nic takiego sie nie stanie - bo czlowiek bogaty juz dawno
    > ma platforme satelitarna z duzo wieksza liczba ciekawych programow niz
    > jest w ofercie platformy Farfala

    To z niej zrezygnuje, jeśli będzie mu wystarczało to co zaoferuje za darmo,
    lub tanio tvp.

  • 12. Data: 2009-09-15 17:13:30
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > to nie ma znaczenia ale skoro firmy sie przygotowuja to zapewne mają juz
    > wszystko gotowe albo moga w kazdej chwili dolozyc, to nie jest problem,

    R O T F L :)))

    > TVP to i tak nie obchodzi po prostu placi za emisje tak samo jak nie
    > ochodzi TVP serwisowanie Astry

    A widzisz różnicę między Emitelem a Astrą? No i wiesz jakie kwoty płaci TVP
    jednym i drugim?
    Poza tym przyczepiłeś się do TVP, a mowa jest o kosztach budowy sieci
    naziemnej!!

    > to jest wlasnie oszustwo bo liczac tak koszty zbudowania platformy
    > satelitarnej bylyby duzo wieksze a nie sa w tych szacunkach wykazywane

    Dla mnie porównanie jest jak najbardziej sensowne. Ale jak ktoś wszędzie
    widzi spiski o oszustwa, to już się na to nic nie poradzi...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 13. Data: 2009-09-15 17:52:14
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > R O T F L :)))

    > A widzisz różnicę między Emitelem a Astrą? No i wiesz jakie kwoty płaci
    > TVP jednym i drugim?

    z punktu widzenia TVP roznica jest taka ze jedni nadaja na ziemi a inni na
    satelicie, wiem jakie kwoty sa placone ale to nie temat na ujawnianie, sa
    one podobne.

    > Poza tym przyczepiłeś się do TVP, a mowa jest o kosztach budowy sieci
    > naziemnej!!

    TVP nie buduje i nie bedzie budowac sieci naziemnej tak samo jak nie buduje
    satelitow. Po prostu wynajmuje usluge

    > Dla mnie porównanie jest jak najbardziej sensowne. Ale jak ktoś wszędzie
    > widzi spiski o oszustwa, to już się na to nic nie poradzi...

    oszustwem jest mowienie ze cos (platforma sat) jest tansze od innego (DVB-T)
    gdy obywatel musi wydac znacznie wiecej na to "tansze".

  • 14. Data: 2009-09-16 08:26:47
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > To z niej zrezygnuje, jeśli będzie mu wystarczało to co zaoferuje za
    > darmo, lub tanio tvp.

    miejmy nadzieje, że to faktycznie będzie za darmo...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 15. Data: 2009-09-16 08:32:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > miejmy nadzieje, że to faktycznie będzie za darmo...

    Na razie jest, więc jako że jestem akurat po wypowiedzeniu umowy w Cyfrze,
    to zamiast nowej wezmę tylko Multipakiet zapewne.

  • 16. Data: 2009-09-16 08:35:57
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > http://biznes.interia.pl/news/telewizja-skorzysta-5-
    mln-gospodarstw,1368088

    [...]
    Prawicowy polityk, Artur Zawisza - znajomy p.o. prezesa TVP Piotra
    Farfała - doradzał luksemburskiemu koncernowi SES Astra, który podpisał
    umowę z TVP umożliwiającą jej uruchomienie platformy cyfrowej - donosi
    "Dziennik Gazeta Prawna". Były poseł prowadzi obecnie małą firmę pod
    nazwą Dobre Rady.
    [...]

  • 17. Data: 2009-09-16 11:01:53
    Od: Jingiel <x...@X...pl>

> [...]
    > umowę z TVP umożliwiającą jej uruchomienie platformy cyfrowej - donosi
    > "Dziennik Gazeta Prawna". Były poseł prowadzi obecnie małą firmę pod

    Pieprzenie bez sensu. Przeciez tvp istnieje na astrze od kilku lat, a
    umowe podpisali poprzednicy. Farfal tylko odkodowal kanaly, ktore jak do
    tej pory zakodowane w videoquard byly niedostepne dla zwyklego zjadacza
    chleba i sluzyly glownie jako dosyl. Wg. mnie wczesniej kasa na
    wynajecie transpoderow byla wywalona w bloto. Teraz przynajmniej
    odbiorca indywidualny ma z tego jakis pozytek.

    Jingiel

  • 18. Data: 2009-09-16 11:20:31
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jingiel pisze:

> [...]
    > wynajecie transpoderow byla wywalona w bloto. Teraz przynajmniej
    > odbiorca indywidualny ma z tego jakis pozytek.

    1. to cytat z wiadomości
    2. z tego co się orientuje te też mają być zakodowane w tym samym
    systemie, z tym że raz kupiona karta będzie działać bez abonamentu,
    tak jak tvp1, 2 tvn i tvn7 w tnk

  • 19. Data: 2009-09-16 12:28:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jingiel pisze:
    Farfal tylko odkodowal kanaly, ktore jak do

    > 2. z tego co się orientuje te też mają być zakodowane w tym samym
    > systemie,

    Te co są w tej chwili nie mają być kodowane, z wyjątkiem niektórych pozycji
    na TVP Sport.

  • 20. Data: 2009-09-17 21:48:44
    Od: "pitpull" <pitpull@pitpul..com>

    sensei wrote:
    > Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > bedzie obchodzic niewazne, grunt ze pieniadze przeplywaja. Bo czy
    > bedzie mozna ogladac TV na laptopie czy na przenosnym odbiorniczku
    > jak DVB-T? Niestety nie. Wg mnie lepiej by sie stalo gdyby pieniadze
    > na Astre poszły na DVB-T albo chociaz na zwalnianych pracownikow
    > TVP...

    A ja się boję, że jak wprowadzą DVB to już nic z ziemi mie zobacze .....
    Teraz mam dość sporą ilość śniegu w TV, bo przed Chorągwicą (30km) mam górke
    a do Rabki daleko.
    A z tego co doczytałem jak przejdą z analoga na DVB-t(4) zmniejsza też moce
    nadajników.
    Więc cieszy mnie że będe miał opcje bez abonamentu na pełny zakres TVP +
    polsat, TVN i Puls.
    Mi to styknie i wolalbym wydać 1000 zł i miec niż bulić co miesiąc choćby te
    30zł.
    Pewnym problemem jest, że pewnie by trzeba ze 3 tunery kupić żeby telewizory
    w domu "obrobić" .....
    Ale jak wejdzie DVB-t też mnie to czeka - lub wymiana TV.

    pitpull