  • Data: 2011-04-20 08:32:11
    Temat: Re: nettopy a 1080p
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Q <n...@s...pl> wrote:
    > hehe, przeczytalem kolejnego posta
    > i zrozumialem, ze nie kazdy wie co to dxva;
    > rozumiem, ze Ty tez a wiec:

    Rozumiem, że jeżeli ktoś ci nie napisze czarno na białym to źle rozumiesz ;)
    Otóż oczywistym wydawało mi się, że chodzi o odtwarzanie przez DXVA,
    próbowałeś kiedykolwiek odpalać na takim sprzęcie 1080p50 bez DXVA? Myślisz,
    że by było 40fps? Na wszelki wypadek napiszę jeszcze, że chodzi o wyjście
    HDMI a nie oglądanie na ekranie netbooka, ma to znaczenie bo wtedy obraz nie
    jest przesyłany ION->GMA po PCIEx1.

    wit