  • 11. Data: 2009-05-17 07:42:33
    Temat: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Grzegorz Staniak <g...@w...pl> wrote:

    > Na małą skalę co prawda (ma chyba ze trzy wirtuale), ale mam bardzo
    > pozytywne wrażenia z kontaktów z OVH.

    Nie da się hurtowo wyciągnąć od nich AuthInfo dla wielu domen .pl,
    dla każdej trzeba osobny fax/pismo.

    a.

  • 12. Data: 2009-05-17 07:47:16
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wemif pisze:

    > Nie da się hurtowo wyciągnąć od nich AuthInfo dla wielu domen .pl,
    > dla każdej trzeba osobny fax/pismo.

    co do auth-info to az.pl ma podane jawnie. Niemniej ogólnie obsługa -
    tragedia, po 16. nikt nie odbiera telefonów. A do 16 też dodzwonić się
    to jak na loterii.
    W panelu połowa rzeczy nie działa. Kilka razem dostałem info, że moje
    domeny wygasły itd. Oczywiście żadnego "przepraszamy" czy coś takiego.

    Na maile też zapominają odpowiadać ... ogólnie nie polecam, niemniej
    auth-info jest jawnie :)

    Wojtek

  • 13. Data: 2009-05-17 08:41:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    crazy bejbi wrote:

> [...]
    > W panelu połowa rzeczy nie działa. Kilka razem dostałem info, że moje
    > domeny wygasły itd. Oczywiście żadnego "przepraszamy" czy coś takiego.

    Aż tak złych doświadczeń z az.pl nie mam, chociaż raz o mało co nie
    straciłem cennej domeny z powodu błędu w ich systemie płatności. Z mojej
    strony wyglądało, że płatność KK przeszła, a do nich nie doszłą i
    obciążenia karty nie było. Dopiero po paru dniach, wymianie maili i
    telefonów sam odkryłem powód problemu.

    > Na maile też zapominają odpowiadać ... ogólnie nie polecam, niemniej
    > auth-info jest jawnie :)

    Auth-info jest jawne, pod warunkiem niekorzystania z ich systemu
    promocyjnego.

    M.

  • 14. Data: 2009-05-17 17:50:22
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Auth-info jest jawne, pod warunkiem niekorzystania z ich systemu
    > promocyjnego.

    jest jawne też po zakończeniu promocji.

    Wojtek

  • 15. Data: 2009-05-18 15:59:59
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Tomasz&Wojtek - prawie mnie przekonaliście do rozwodu... mam z nimi
    podobne doświadczenia - ich BOK działa tak żeby możliwie utrudnić życie
    klientom, panel czasami działa (zwykła delegacja potrafi wywalić pod
    rząd kilka ciekawych błędów typu "Błąd platformy"), zlecenia rezygnacji
    z domen nie są uwzględniane (i ślą faktury pomimo prośby żeby tego nie
    robić), nie można się doprosić o API (rok temu tu wysyłałem maila na
    ten temat; mid:u...@k...net - i cisza,
    więc teraz pewnie też zignorują to, że klienci im uciekają).

    czekam na ofertę konkurencji i jak dobrze pójdzie to -350 dla netartu :)

    --
    "Just because you are unique doesn't mean you are useful."

  • 16. Data: 2009-05-18 17:57:31
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    konrad rzentarzewski pisze:
> [...]
    > więc teraz pewnie też zignorują to, że klienci im uciekają).
    >
    > czekam na ofertę konkurencji i jak dobrze pójdzie to -350 dla netartu :)

    to polecam hrd.pl (Consulting Service) :)

    dobre ceny, działający panel i nie robią konkurencje w sensie hostingu,
    bo go nie prowadzą.

    Wojtek

  • 17. Data: 2009-05-19 06:44:35
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    crazy bejbi pisze:

    > to polecam hrd.pl (Consulting Service) :)
    >
    > dobre ceny, działający panel i nie robią konkurencje w sensie hostingu,
    > bo go nie prowadzą.
    >
    > Wojtek
    Ja chyba też do niech wyemigruje :)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 18. Data: 2009-05-21 15:06:35
    Temat: Re: netart i niepowazne zachowanie
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    a...@e...com.pl pisze:

    > Post umieszczam ku przestrodze, a moze ktos mial tez takie przypadki ?

    teraz to się znowu wkurzyłem. Najpierw przez ponad tydzień nie dało się
    wytransferowywać domen globalnych "bo ich partner miał problem". A
    dzisiaj przysłali mi info, że już można, ale ponieważ kod auth-info
    stracił ważność ... to mam go wypełnić ponownie.

    Normalnie się zagotowałem ...
    Znowu trzeba zrobyć od klientów pieczątki, podpisy i znowu wyślą go
    poleconym do klienta ...

    Wojtek

  • 19. Data: 2009-06-02 20:08:11
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>

    a...@e...com.pl pisze:
> [...]
    > rzeczy) ale OK, nawet jezeli wyslali to czy nie istnieja telefony ?
    > faksy ? czy tez umiejetnosc napisania jeszcze jednego maila ?
    > Co wiecej, jakby sie ktos pofatygowal i wszedl na adres o jakim mowa
    > to by sobie dane wyciagnal nawet sam (toz zyjemy w czasach ze dane z
    > KRSu moga wyciagnac wszyscy).
    >
    > Naprawde nie jestem w stanie zgadnac o co autorowi (netart) chodzilo.
    > Poslalem mailem skany wszystkich dokumentow (ponownie) ale niestety
    > reakcji brak.
    >
    > Post umieszczam ku przestrodze, a moze ktos mial tez takie przypadki ?

    ciekawych wydarzen ciag dalszy:

    Pomimo fanatycznego trzymania sie przez NetArt wlasnego Regulaminu,
    niedotrzymali 7 dniowego terminu rozpatrzenia reklamacji. Widac z
    zalozenia regulamin ma obowiazywac w 1 strone.
    Reklamacja poslana faxem, mailem oraz listem poleconym.
    Zobabedzie dalej.

    --
    Adam Paluch