  • 81. Data: 2002-06-19 16:29:25
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Wed, 19 Jun 2002 11:37:15 +0000 (UTC), "MAH - www.odloty.g3.pl"
    <m...@...pl> wrote:

    >Podkresle jeszcze raz o co mi w tym calym watku chodzilo:
    >otoz mozna sobie zalatwic dobre lacze po atrakcyjnej cenie i kropka.
    >Konczymy ten temat.

    to mi załatw, ja chetnie wezme chociazby z tego powodu, ze nie moge
    sie od 3 miesiacy doprosic ani SDI, ani DSL-a ani Nestrady

    --
    futszaK
    Uśmiechnij się, jutro będzie Lepper

  • 82. Data: 2002-06-19 19:28:27
    Od: "rashman" <r...@k...zpam.pl>

    > A pozniej sie dolaczaja nastepni i coraz wieksze zyski masz :)
    A transfery rosna;]

    > Co do transferu to nie wiem na jakiej zasadzie to dziala ale widzialem to
    na
    > wlasne oczy na laczu polpak na ktorym jest podpiete ponad 120 osob kazdy
    ma
    > transfer rzedu 1,5 Mbit - nie wiem w jaki sposob ale tak jest - moze
    jakies
    > sztuczki ktorych ja nie znam, a moze poprostu serwer proxy - kto wie?
    Och, to bardzo proste. Jest taki film, ktory o tym traktuje.. "Harry Potter
    i lacza polpaka".

    > otoz mozna sobie zalatwic dobre lacze po atrakcyjnej cenie i kropka.
    Naturalnie, to ja sie przylaczam do futszaka, chce te 1.5 mbit (+ darmowe
    czary) za (niech strace po raz drugi) 100 PLN.

    > Konczymy ten temat.
    eot wlasnie tego sie tyczy...

    r.

  • 83. Data: 2002-06-19 19:28:34
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@W...sitefinder.pl> napisał w wiadomości

    > to mi załatw, ja chetnie wezme chociazby z tego powodu, ze nie moge
    > sie od 3 miesiacy doprosic ani SDI, ani DSL-a ani Nestrady

    Trzeba sie samemu postarac - ja rok czasu za tym laczem chodzilem.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 84. Data: 2002-06-19 19:28:38
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "PC" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ale co to za firma, zadzwonie i pogadam. Jak tak preznie dzialaja to
    > przeciez wchlona Sosnowiec lada dzien

    Na razie nie ma szans bo w planach jest moje miasto - zajzyj na stronke
    http://www.oskar.net.pl/ - z tym ze sa stare cenniki.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 85. Data: 2002-06-19 19:28:44
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "krzyss" <...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda tylko ze nie bedzie mocniejszych neostrad ... :( 1MB za 400zl ...
    > chcialbym tak...

    Chcialem Wam powiedziec ze ewidentnie koncze z tym tematem i nie bedzie z
    mojej strony juz wiecej odpowiedzi.
    Wierzcie albo nie ja i tak mam lacze 2Mbit/s, a wy mozecie czekac na nowe
    neo - powodzenia w oczekiwaniu i w placeniu rachunkow :))

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 86. Data: 2002-06-20 12:03:41
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Ja mysle ze sprawa jest wyjasniona wystarczy wczytac sie w cennik :)
    http://www.oskar.net.pl/cennik.html Oto fragment:
    "1. Parametry przepustowości łącza oznaczają maksymalne przepustowości z
    zasobów lokalnych OSKAR i wyznaczonych sieci / z Internetu."
    Czyli cos jak w AsterCity :)

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 87. Data: 2002-06-20 12:04:03
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Wed, 19 Jun 2002 19:28:34 +0000 (UTC), "MAH - www.odloty.g3.pl"
    <m...@...pl> wrote:

    >Trzeba sie samemu postarac - ja rok czasu za tym laczem chodzilem.

    to mi chociaz powiedz gdzie chodzic, po co mam wyważać otwarte drzwi
    skoro moglbym sie zajac juz czyms innym (np.rozbudowa osiedlowki)

  • 88. Data: 2002-06-20 14:24:47
    Od: Pawel Bernat <a...@a...flynet.pl>

    futszaK <f...@w...sitefinder.pl> wrote:

    > to mi chociaz powiedz gdzie chodzic, po co mam wyważać otwarte drzwi
    > skoro moglbym sie zajac juz czyms innym (np.rozbudowa osiedlowki)

    prosimy nie karmić trolli :)

    --
    -- Paweł Bernat <a...@a...flynet.pl>

  • 89. Data: 2002-06-22 02:29:58
    Od: Apatsch <a...@o...pl>

    In article <3...@k...pl>, krzyss wrote:

    > Serwerek non stop chodzacy, ping do roznych hostow co 15 minut..., i
    > ipconfig /renew, co 4 godziny...

    A co gdy rozepnie z przyczyn bardziej lub mniej technicznych (np tepsa
    wylaczy polke na 30 sekund, albo zwyczajnie pradu Ci braknie)? Niestety
    wydaje mi sie, ze nie mozna zagwarantowac, ze ten staly ip sie utrzyma
    tak, jak by sie chcialo, bo teoretycznie w kazdej chwili moze sie
    zmienic:(

    Pozdrowka,
    Apatsch

    --
    "I am a man who walks alone
    And when I'm walking a dark road

  • 90. Data: 2002-06-23 12:02:46
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <a...@i...pl>

> [...]
    > Wierzcie albo nie ja i tak mam lacze 2Mbit/s, a wy mozecie czekac na
    > nowe neo - powodzenia w oczekiwaniu i w placeniu rachunkow :))

    na neo/sdi od tepsy mam stały ping na poziomie 30-50 do polskich hostów
    na twoim łączu skaczący ping 120-300

    pograj sobie na tym :>

    Pinging 195.117.82.2 with 32 bytes of data:

    Reply from 195.117.82.2: bytes=32 time=122ms TTL=120
    Reply from 195.117.82.2: bytes=32 time=261ms TTL=120
    Reply from 195.117.82.2: bytes=32 time=205ms TTL=120
    Reply from 195.117.82.2: bytes=32 time=123ms TTL=120

    innymi slowy g. masz nie lacze, firma na 100% dzieli to na dziesiatku
    userów, i transfer odpowiadajacy 2mbitowemu łączu widzisz moze o 3 w nocy

    EOT