  • 71. Data: 2002-06-19 11:35:25
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: "Przemysław F." <p...@n...irc.pl>

    Użytkownik "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:aeod42$ikf$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Paweł Zamaro" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Moze jeszcze raz to powiem - na chol... patrzec na glupia neostrade ktora
    > jest droga jak nie wiem jak mozna miec taniej i lepsze i o to mi w tym
    > wszystkim chodzi.
    > Czy tu sa sami przedstawiciele tpsa ktorzy namawiaja jedynie na swoje
    uslugi
    > czy jak, przeciez sa jeszcze inne mozliwosci - ludzi opamietajcie sie -
    nie
    > sama tepsa i neostrada sie zyje !!!
    > Wszyscy sie jedynie podniecaja ze nowe neo wychodzi - no i co z tego skoro
> [...]
    Jasne 200 klientow na osiedlu podpietych do lacza 1 MB :)
    Mysle ze to taniej i lepije :) Tylko dla kogo :)
    Jak tpsa tak nie kochasz to wyprowadz sie za granice tam ich nie ma ciekawe
    czy pokochasz france telecom albo british telecom lub wielu innych ,
    czlowiek musi zawsze miec wroga numer 1.
    Przemek

  • 72. Data: 2002-06-19 11:35:38
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Wed, 19 Jun 2002 00:56:34 +0000 (UTC), "MAH - www.odloty.g3.pl"
    <m...@...pl> wrote:

> [...]
    >sama tepsa i neostrada sie zyje !!!
    >Wszyscy sie jedynie podniecaja ze nowe neo wychodzi - no i co z tego skoro

    dobra słoneczko, przestań tyle gadać tylko załatw mi tą firme,
    bierzemy od ręki, to znaczy ja i jeszcze jedna osiedlówka.

    Na dzień dobry dostaniecie tyle co za DSLa 512, później nawet więcej
    (bo będziemy podłączać nowych luzerów)

    Ahaaa, mozliwosci podlaczenia polpak-u są, zeby nie bylo niedomowien

    Umowa stoi ???

    --
    futszaK
    Uśmiechnij się, jutro będzie Lepper

  • 73. Data: 2002-06-19 11:35:42
    Od: Pawel Bernat <a...@a...flynet.pl>

    MAH - www.odloty.g3.pl <m...@...pl> wrote:
    > Jakie glupoty poprostu stwierdzam ze mozna miec porzadne lacze za
    > odpowiednia cene i nie trzeba zawracac sobie tylka (za przeproszeniem)
    > jakimis wygurowanymi cenami w tpsa.
    A może po prostu owa firma płaci za Ciebie? Dlatego piszesz głupoty.

    p.
    --
    -- Paweł Bernat <a...@a...flynet.pl>

  • 74. Data: 2002-06-19 11:35:47
    Od: Pawel Bernat <a...@a...flynet.pl>

    MAH - www.odloty.g3.pl <m...@...pl> wrote:
    > Moja wina ze firma dziala ociezale i zamiast starac sie jak najszybciej o
    > nowych klientow to im to zwisa, bo i tak zarabiaja. Ich polityka jest taka -
    > przez kilka miesiecy beda doplacac do interesu, ale jak podlaczal tych co
    > maja podlaczyc to w ciagu miesiaca im sie zwroci te kilka miesiecy, wiec na
    > razie jestem sam na tym laczu i mi to odpowiada. A jak podlacza pozostalych
    > to nadal mam miec 2 Mbit/s jak i kazdy (nie wiem na jakiej zasadzie, ale
    > osobiscie to widzialem w innym miescie gdzie firma dziala). Tak wiec
    Ty im to wmówiłeś, czy oni Tobie?
    p.
    --
    -- Paweł Bernat <a...@a...flynet.pl>

  • 75. Data: 2002-06-19 11:35:50
    Od: Pawel Bernat <a...@a...flynet.pl>

    rashman <r...@k...zpam.pl> wrote:

    > Ja sie bardzo ciesze, ze masz takie swietne warunki, ale nie wierze w
    > cuda...
    Czyjś przykład z caritasem był bardzo celny.
    btw. tak się plajtuje w Polsce :)
    p.
    --
    -- Paweł Bernat <a...@a...flynet.pl>

  • 76. Data: 2002-06-19 11:36:10
    Od: "PC" <a...@i...pl>

    > MOZNA MIEC LEPSZE ZA MNIEJ !!!!
    Czlowieku skoncz to bo juz nie bardzo moge wytrzymac takie
    teksty oderwane od rzeczywistosci. Jakims niewiadomym cudem
    wcisnoles sie w magiczno-dziwny uklad i akurat znalazles sie po
    drodze dobrego lacza, ponadto twierdzisz, ze kazdy moze sobie
    zalatwic naprawde niezle lacze z pominieciem tpsa. Nie wiem w
    ktorym palacu mieszkasz, nie wiem kto jest tatusiem, ale wiedz,
    ze 90% ludzi chcacych zalozyc jakiekolwiek lacze w tym kraju
    musi czekac pzzynajmniej kilka miesiecy bo wszystko rozbija sie
    wlasnie o tpsa. Nie przypadkiem ta firma jest operatorem
    dominujacym w naszym kraju.
    Twoj przypadek nie jest reprezentatywny (smiem nawet
    twierdzic ze jest calkowicie jednostkowy - 2Mb - 80zl)
    Moze na poparcie swej tezy podasz nam jaka to firma
    oferuje na terenie calego kraju tak atrakcyjne warunki dostepu
    do internetu. Moze jesli np w Sosnowcu przypadkiem jej
    jeszcze nie ma to odnajdziesz jakiegokolwiek innego operatora
    ktory moglby mi sprzedac internet. Napisze wiecej, zadzwon
    nawet do monopolisty, jak go przekonasz zeby sprzedal mi
    lacze to jestem sklonny postawic skrzynke piwa. Dodam, ze
    jak sie przyloze to do duzej centrali tpsa dorzuce kamieniem

    pozdr
    PC

  • 77. Data: 2002-06-19 11:37:15
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "rashman" <r...@k...zpam.pl> napisał w wiadomości
    > Ha! Wiedzialem, ze gdzies jest spieprz... czynnik ludzki;]

    Ale gdyby nie bylo tej firmy to by klientow podlaczyl od razu i wtedy co
    miesiac masz poltora polpaka.
    A pozniej sie dolaczaja nastepni i coraz wieksze zyski masz :)

    > Naturalnie, pozniej przychodzi swistak i rozdziela te 2mbit polpaka na
    > Ciebie, firme sponsora i 40 userkow ind. robiac z tego 84 mbit i nadal
    > wszyscy maja 2 mbit. Pozniej jedziemy do Korei gdzie po wnikliwej analizie
    > meczow awansujemy do polfinalu...

    Co do transferu to nie wiem na jakiej zasadzie to dziala ale widzialem to na
    wlasne oczy na laczu polpak na ktorym jest podpiete ponad 120 osob kazdy ma
    transfer rzedu 1,5 Mbit - nie wiem w jaki sposob ale tak jest - moze jakies
    sztuczki ktorych ja nie znam, a moze poprostu serwer proxy - kto wie?

    > ...ale ojciec... to sie wogole kupy nie trzyma;)

    Skoro tak twierdzisz.

    Podkresle jeszcze raz o co mi w tym calym watku chodzilo:
    otoz mozna sobie zalatwic dobre lacze po atrakcyjnej cenie i kropka.
    Konczymy ten temat.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 78. Data: 2002-06-19 11:37:27
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    > Slaby jestes w liczeniu. Zwroci sie nie w 3, a w 6 miesiecy - przeciez
    > przez nastepne 3 miesiace tez trzeba tego polpaka oplacac, nie ?
    > Wliczajac instalacje lacza + koszty sprzetu do jego obslugi przy 100%
    > marzy inwestycja zwroci sie juz nie w 6, a w min. 10-12 miesiecy.

    Sorry pomylilem sie bo jeszcze do tego chcialem doliczyc klientow
    indywidualnych ktorzy w sumie beda placic jaka za poltora polpaka czyli
    zwroci sie chyba nawet w krotszym czasie.

    > A kto polozy siec ?

    Osoby (uczniowe) zatrudnieni na pol etatu, ktorym placi sie od godziny

    > Kto ja bedzie konserwowal ? Kto za nia zaplaci ?

    Konserwowac bedzie firma a zaplaca za nia osoby ktore beda chcialy sie
    podlaczyc (oplata instalacyjna)

    > Kto zaplaci za zwiniete switche ?

    Switchy nie ma a urzadzenia sa w prywatnych mieszkaniach wiec nie ma
    mozliwosci zeby ktos zwinal je.

    > Pociete kable ?

    To juz inna bajka (ale to juz sa minimalne straty)

    > Kto bedzie zbieral szmal, kto mu za to zaplaci ?

    Szmal idzie na konto:)

    > Kto go utrzyma ?

    Jak to kto - uzytkownicy placacy za lacze.

    > Gdyby wszyscy liczyli tak jak Ty nie jezdzilbym cinquecento, tylko
    > jaguarem, nie kawa 440, a stuningowana hayabusa ;-)

    Szkoda ze osobiscie nie widziales jak ten gosciu zyje. Nie ma cinquecento,
    ale co roku zmienia sobie auto :))

    > Strzelam: masz <20 lat, uczysz sie, nie prowadzisz wlasnego interesu.
    > Zgadlem ?

    Po czesci :)

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 79. Data: 2002-06-19 12:34:32
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "PC" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musi czekac pzzynajmniej kilka miesiecy bo wszystko rozbija sie
    > wlasnie o tpsa. Nie przypadkiem ta firma jest operatorem

    I wlasnie dlatego trzeba podejmowac inicjatywe i stwarzac warunki do
    podpiecia internautow po nizszej cenie. Jakbys chcial to nawet sam moglbys
    zalozys firme i swiadczyc uslugi internetowe po atrakcyjnych cenach.
    Wszyscy wola jednak siedziec i czekac az tepsa wypusci nowe neo - paranoja
    ludzie !!
    W moim rejonie istnieja 3 firmy swiadczace takie uslugi i dzieki temu ceny
    lacz ciagle spadaja (jeszcze pol roku temu za 2Mbit placilo sie 120zl a
    teraz juz zeszlo do 80 - bo trzebab byc konkurencyjnym)

    > Twoj przypadek nie jest reprezentatywny (smiem nawet
    > twierdzic ze jest calkowicie jednostkowy - 2Mb - 80zl)

    Jednostkowy w perspektywach moze calego kraju, ale nie u mnie bo tu jest to
    normalne

    > Moze na poparcie swej tezy podasz nam jaka to firma
    > oferuje na terenie calego kraju tak atrakcyjne warunki dostepu
    > do internetu.

    Nie na terenie calego kraju ale w pewnym regionie i w kazdym regionie moze
    powstac taka firma.

    > Moze jesli np w Sosnowcu przypadkiem jej
    > jeszcze nie ma to odnajdziesz jakiegokolwiek innego operatora
    > ktory moglby mi sprzedac internet.

    Jakbys chcial wiedziec to mieszkam niedaleko Ciebie jakies 30 km, ale w
    Sosnowcu oni nie dzialaja

    > Napisze wiecej, zadzwon
    > nawet do monopolisty, jak go przekonasz zeby sprzedal mi
    > lacze to jestem sklonny postawic skrzynke piwa. Dodam, ze
    > jak sie przyloze to do duzej centrali tpsa dorzuce kamieniem

    Qurcze to moze ci zajelismy lacze bo to idzie zdaje sie przez sosnowiec.
    Co prawda pol roku czekalismy na podlaczenie bo byly rozne jaja z tpsa, ale
    sie postaralismy i mamy.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 80. Data: 2002-06-19 16:10:52
    Od: "PC" <a...@i...pl>

    Staraj sie pomijac tanie frazesy i pisac konkrety

    > Jednostkowy w perspektywach moze calego kraju, ale nie u mnie bo tu jest
    > to normalne
    Gdzie?

    > Jakbys chcial wiedziec to mieszkam niedaleko Ciebie jakies 30 km, ale w
    > Sosnowcu oni nie dzialaja
    Ale co to za firma, zadzwonie i pogadam. Jak tak preznie dzialaja to
    przeciez wchlona Sosnowiec lada dzien

    pozdr
    PC