  • 61. Data: 2002-06-18 18:27:14
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@d...devel.raszyn.pl>

    In article <aekkn4$6mc$2@news.jmg.pl>, Krzysztof Oledzki wrote:

    > Niby jak? Dla jednego polaczenia?

    Jakiś download acclerator ? Równolegle n sesji i transfer sumaryczny
    wychodzi w okolicach 20 KB/s

    > Krzysztof Oledzki
    hunter

    --
    Krzysztof Drewicz
    h...@p...org.pl

  • 62. Data: 2002-06-18 18:27:38
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "rashman" <r...@k...zpam.pl> napisał w wiadomości
    > placila
    > Naturalnie, a jaki to ma zwiazek z Toba? Imo zaden, chyba, ze to Ty
    > stanowisz o tym czy ta firma bedzie (tudziez nie) ich klientem.

    O tym akurat nie stanowie :(, ale klientow indywidulanych moge im zalatwic
    :)

    > Ja tez mam zasyki, a nie stac mnie na prowadzenie karitasu dla wesolych
    > internautow.
    >
    > Dziwne to wszystko. Ciekawe jak to sie rozlozy w czasie...

    Moja wina ze firma dziala ociezale i zamiast starac sie jak najszybciej o
    nowych klientow to im to zwisa, bo i tak zarabiaja. Ich polityka jest taka -
    przez kilka miesiecy beda doplacac do interesu, ale jak podlaczal tych co
    maja podlaczyc to w ciagu miesiaca im sie zwroci te kilka miesiecy, wiec na
    razie jestem sam na tym laczu i mi to odpowiada. A jak podlacza pozostalych
    to nadal mam miec 2 Mbit/s jak i kazdy (nie wiem na jakiej zasadzie, ale
    osobiscie to widzialem w innym miescie gdzie firma dziala). Tak wiec
    istnieja inne mozliwosci podlaczenia dobrego lacza niz neostrada 1Mbit/s za
    400zl miesiecznie i o to mi chodzilo jak pisalem pierwszego posta, a ze nie
    mialem zbytnio czasu to wyrazilem to w bardzo wielkim skrocie :)

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 63. Data: 2002-06-18 19:43:51
    Od: "rashman" <r...@k...zpam.pl>

    Jasne. Skroty to fajna rzecz.

    Czyli teoretycznie aby zwrocic sobie te pare miechow firma moze podlaczyc
    tam np. 200-300 osob (nie wiem ile to jest za duzo, sieci osiedlowe to nie
    moja brocha, w kazdym badz razie - podlacza wiecej niz powinni). Te kilka
    miesiecy to moze byc np. pol roku, czyli w najlepszym wypadku firma straci
    12 tys PLN (-6x Twoje 80 PLN). Nie ma nic za darmo - ktos za to zaplaci.
    Pewnie Wy - z transferem maksymalnym 2 mbit, a realnym 0,2 mbit..

    Popraw mnie jezeli sie myle.

    Ja sie bardzo ciesze, ze masz takie swietne warunki, ale nie wierze w
    cuda...

    r.

  • 64. Data: 2002-06-18 22:17:20
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@k...pl>

    Witam,

    > Jest to usluga powszechna, bo jak ktos chec prywatnie sobie zalozyc w tej
    > firmie to nie ma sprawy.

    Przestan juz majaczyc ok ?
    EOT.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl

  • 65. Data: 2002-06-18 22:17:33
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    dobra,ale chyba tutaj chodzilo o neostrade+512 a nie o twojego cholernego
    polpaka no nie? juz mnie poniosla ta cala rozmowa, czytam ja i sie
    zastanawiam od kiedy sie jeszcze tacy ludzie rodza ...

    LUDZIE ODPOWIADAJCIE NA TEMAT!
    wiem, moja odpoweidz nie jest zwiazana z neo 512...ale jak ktos ma jakies
    pytania co do neo to priv... moze pomoge

  • 66. Data: 2002-06-18 22:17:54
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

> [...]
    > 12 tys PLN (-6x Twoje 80 PLN). Nie ma nic za darmo - ktos za to zaplaci.
    > Pewnie Wy - z transferem maksymalnym 2 mbit, a realnym 0,2 mbit..

    OK poprawiam cie - zwisa im to bo maja podlaczyc firme ktora bedzie placic
    za lacze jak za dwa polpaki (ze firma ktora sie ma podlaczyc jest glupia to
    juz inna sprawa), wiec nawet jezeli by to trwalo pol roku to potem w 3
    miechy sie wszystko zwroci + pozniej klienci indywidulani i wychodzimy na
    plusa no nie?
    A teraz sobie do tego dolicz jeszcze ok 40 klientow indywidualnych (tyle
    jest juz chetnych do podpiecia) czyli 40*80=3200 czyli niecale poltora
    polpaka - cos mi sie wydaje ze sie zwroca szybko zainfestowane pieniadze :)
    Co do transferu to wyciagam do 250KB/s (ale srednio jest ok 190) wiec to
    raczej jest 2Mbit a nie 0,2Mbit

    > Ja sie bardzo ciesze, ze masz takie swietne warunki, ale nie wierze w
    > cuda...

    Nie cuda tylko inwestycja, w ktora sie wklada najpierw kase a pozniej sie
    zbiera gruby szmal.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 67. Data: 2002-06-19 00:56:34
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "Paweł Zamaro" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem, moja odpoweidz nie jest zwiazana z neo 512...ale jak ktos ma jakies
    > pytania co do neo to priv... moze pomoge

    Moze jeszcze raz to powiem - na chol... patrzec na glupia neostrade ktora
    jest droga jak nie wiem jak mozna miec taniej i lepsze i o to mi w tym
    wszystkim chodzi.
    Czy tu sa sami przedstawiciele tpsa ktorzy namawiaja jedynie na swoje uslugi
    czy jak, przeciez sa jeszcze inne mozliwosci - ludzi opamietajcie sie - nie
    sama tepsa i neostrada sie zyje !!!
    Wszyscy sie jedynie podniecaja ze nowe neo wychodzi - no i co z tego skoro
    MOZNA MIEC LEPSZE ZA MNIEJ !!!!

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 68. Data: 2002-06-19 00:56:49
    Od: "rashman" <r...@k...zpam.pl>

    > OK poprawiam cie - zwisa im to bo maja podlaczyc firme ktora bedzie placic
    > za lacze jak za dwa polpaki (ze firma ktora sie ma podlaczyc jest glupia
    > juz inna sprawa),
    Ha! Wiedzialem, ze gdzies jest spieprz... czynnik ludzki;]

    > wiec nawet jezeli by to trwalo pol roku to potem w 3
    > miechy sie wszystko zwroci + pozniej klienci indywidulani i wychodzimy na
    > plusa no nie?
    Bo ja wiem, ja jestem naiwny gosc, wierze w przebudzie tej firmy-sponsora;]

> [...]
    :)
    > Co do transferu to wyciagam do 250KB/s (ale srednio jest ok 190) wiec to
    Naturalnie, pozniej przychodzi swistak i rozdziela te 2mbit polpaka na
    Ciebie, firme sponsora i 40 userkow ind. robiac z tego 84 mbit i nadal
    wszyscy maja 2 mbit. Pozniej jedziemy do Korei gdzie po wnikliwej analizie
    meczow awansujemy do polfinalu...

    > Nie cuda tylko inwestycja, w ktora sie wklada najpierw kase a pozniej sie
    > zbiera gruby szmal.
    ...ale ojciec... to sie wogole kupy nie trzyma;)

    eot.

    r.

  • 69. Data: 2002-06-19 00:56:59
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@k...pl>

    Witam,

> [...]
    > roku to potem w 3 miechy sie wszystko zwroci + pozniej klienci
    > indywidulani i wychodzimy na plusa no nie?

    Slaby jestes w liczeniu. Zwroci sie nie w 3, a w 6 miesiecy - przeciez
    przez nastepne 3 miesiace tez trzeba tego polpaka oplacac, nie ?
    Wliczajac instalacje lacza + koszty sprzetu do jego obslugi przy 100%
    marzy inwestycja zwroci sie juz nie w 6, a w min. 10-12 miesiecy.

> [...]
    > (tyle jest juz chetnych do podpiecia) czyli 40*80=3200 czyli niecale
    > poltora polpaka - cos mi sie wydaje ze sie zwroca szybko

    A kto polozy siec ? Kto ja bedzie konserwowal ? Kto za nia zaplaci ?
    Kto zaplaci za zwiniete switche ? Pociete kable ? Kto bedzie zbieral
    szmal, kto mu za to zaplaci ? Kto go utrzyma, zaplaci zus, odprowadzi
    podatki ?

    > Co do transferu to wyciagam do 250KB/s (ale srednio jest ok 190)
    > wiec to raczej jest 2Mbit a nie 0,2Mbit

    Tu sie zgodze - to faktyczne wyniki na 2Mbit polpaka,

    > Nie cuda tylko inwestycja, w ktora sie wklada najpierw kase a
    > pozniej sie zbiera gruby szmal.

    Gdyby wszyscy liczyli tak jak Ty nie jezdzilbym cinquecento, tylko
    jaguarem, nie kawa 440, a stuningowana hayabusa ;-)

    Strzelam: masz <20 lat, uczysz sie, nie prowadzisz wlasnego interesu.
    Zgadlem ?
    pozdr.

  • 70. Data: 2002-06-19 11:35:12
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Jest to usluga powszechna, bo jak ktos chec prywatnie sobie zalozyc w tej
    >firmie to nie ma sprawy.

    A ja mysle, ze Ty zwyczajnie nie rozumiesz o czym mowisz. I ten brak
    wiedzy zupelnie nie przeszkadza Ci zabierac glos w dyskusji... I taka
    postawa obywateli tego kraju powoduje wlasnie, ze jest w nim jak jest
    (to odpowiedz na Twoje pytanie o ceny internetu w PL).

    januszek