  • Data: 2002-02-28 14:30:32
    Temat: Re: neostrada w Bydgoszczy
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <s...@h...pl> napisał:

    > Masz racje. Kiedys interesowalem sie ta tematyka - ale bylo to
    > zainteresowanie raczej przelotne :-) Jesli chodzi o SDI na K66
    > - zasugerowalem sie tym, co kiedys przeczytalem na w/w grupie.
    > Ale z tego widze w archiwum, okazalo sie w koncu, ze SDI smiga na
    > kazdej centrali ...co mnie cieszy ! Szkoda jednak, ze nie wszedzie.

    Czasem jest to dobra wymówka dla TPSA - stara centrala - nie istalujemy,
    a klientela naiwnie w to wierzy :->>

    U mnie tez tak było...
    Ale się nie dałem wywiesc w pole :-)

    > A nie wydaje Ci sie, ze podpiecie Neostrady do analogowej centrali
    > jest prostsze z technicznego punktu widzenia i - byc moze - tansze
    > od przystosowywania calosci do wspolpracy z SDI ?

    Z *technicznego* punktu widzenia nie ma różnicy - przepinasz 2 pary na
    krosownicy w obu wypadkach ...

    A czy wyposażenie Neo jest tańsze ? Śmiem watpić.
    Poza tym do Neo trzeba wiecej (teoretycznie) Mbps doprowdzić ;-))

    Pozdrawiam :-)

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

    P.S. Jesli możesz - ustaw charset.