  • Data: 2002-09-17 15:28:40
    Temat: Re: neostrada+ i limity
    Od: "pupil" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RusH <r...@k...pulse.pdi.net> napisał(a):

    > tak samo sie robilo z tele2 , nie widze problemu, jak chcesz cos zmienic to
    > kup AP47 i pod sejm
    >

    > Pozdrawiam.
    > --
    > RusH // BigTowerATX CaseMod
    > http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P
    > 0-608-104-855 tylko sms

    Smutne ze jak inni kradna to ty tez musisz a w dodatku z duma sie do tego
    przyznajesz i nie widzisz problemu. Tego nie chce mi sie nawet komentowac.
    Czy sasiada okradniesz tez tak jak operatora telekomunikacyjnego i powiesz ,
    ze przeciez inni tez tak robia???? Poprostu takie wypowiedzi sa dla mnie
    zalamujace.

    pupil