  • Data: 2011-03-29 11:41:59
    Temat: Re: nawigacja dla kapelusznika - jaka?
    Od: Przemek V <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Mar, 18:14, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
    > Agent pwz nadaje:

    > Skoro "kompletnie atechniczny" to po co chcesz starszemu człowiekowi
    > wpychać techniczne urządzenie i to raczej z tych bardziej
    > skomplikowanych w obsłudze?
    >
    > Kup papierowy atlas. Obaj lepiej na tym wyjdziecie.

    Miałem podobny dylemat i ojcu, który ma 75 lat i jest zupełnie
    atechniczny komputerowo kupiłem TomToma właśnie. Na razie na poważnie
    korzystał tylko w zeszły weekend na trasie z Warszawy do Krakowa,
    która zbyt trudna nie jest więc jedynie po Krakowie może było trochę
    kluczenia. Wrócił zadowolony. Ale kapeluszem nie jest, raczej fanem
    motoryzacji, mapy i atlasy potrafi czytać i dalej jeździ tak jak 40
    lat temu czyli dobrze. Natomiast logiki rzeczy typu Windows i
    generalnie pecetów raczej nie kojarzy.