    Date: Mon, 26 May 2014 16:05:09 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: navteq

    W dniu 2014-05-20 19:43, J.F pisze:
> [...]
    /51.61463/16.86321
    >>> http://www.openstreetmap.org/relation/1514212#map=19
    /51.98712/17.06417

    > No wiesz, trzy proby, trzy sukcesy. Specjalnie dobieralem coraz
    > mniejsze miejscowosci. Przypadkowe.
    > Ale moze np ktos zaimportowal caly Dolny Slask.

    Bez wymyślania - generalnie można powiedzieć że w OSM, podobnie jak w
    UMP nie ma numeracji domów. I na pewno nie ma co numeracji brać pod
    uwagę przy wpisywaniu adresu celu podróży.

    > A ktos potwierdzil te dobra nawigacje ?
    > Bo ja mam bardzo zle zdanie, no ale ja mam stara Nokie, a nie nowa
    > lumie ... tym niemniej byki na mapie obowiazuja wszystkie.
    >

    > J.

    No poczytałem trochę opinii w necie. Nawet raz miałem okazję jechać w
    aucie w którym za nawigację służył telefon Nokia, sprawowało się to
    całkiem znośnie.