  • 11. Data: 2008-01-02 12:27:49
    Temat: Re: nasza-klasa.pl zdechło???
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    > Poczytaj ich forum, wątek http://nasza-klasa.pl/forum/20/2/502 - wynika z
    > niego, że parę rzeczy już wymyślili (a parę im na tym forum podsunięto...
    > ;-))

    óóó "Jeśli nie masz jeszcze loginu i hasła, musisz się zarejestrować.". Jest jakieś
    konto w stylu gość? ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 12. Data: 2008-01-02 13:02:26
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 02.01.2008 Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> napisał/a:
> [...]
    > tam nie słyszał. Nic dziwnego że to tak działa, skoro chłopaki dopiero będą

    Będą mieli LVS-a (na dniach).

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, GPON

  • 13. Data: 2008-01-02 13:11:26
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Tomasz Paszkowski <s...@g...com> wrote:

    > Będą mieli LVS-a (na dniach).

    A czemu tak?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 14. Data: 2008-01-02 13:27:01
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    > A czemu tak?

    Tak sobie to wymyślili.

    BTW: Problem z DNS-ami wynika z tego, że ktoś zdosował xname-a gdzie do tej pory
    trzymali dns-y.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, GPON

  • 15. Data: 2008-01-02 14:29:13
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Jan 2008 08:48:26 +0000, Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:
    (...)
    > Razem 28 sztuk. :>
    >
    > BTW: To taki LB dla ubogich, o czymś takim jak dedykowane HTTP LB to
    > chyba nikt tam nie słyszał. Nic dziwnego że to tak działa, skoro
    > chłopaki dopiero będą odkrywać, co to HA.

    Coś im chyba ubyło albo popełniłeś drobny błąd w rachunkach ;)

    [root@cartel terror]# host -t a -T nasza-klasa.pl | wc -l
    27

    Było nie było round robin na DNSie to już trochę historia, ale może
    wychodzą z założenia, że stare sprawdzone metody są najlepsze.
    Generalnie gdzie nie spojrzę to syndrom "nasza-klasa" generuje uciążliwe
    skutki uboczne począwszy od generowania dużych przepustowości (u mnie w
    pracy już wycięli) a na danych osobowych i prywatności kończąc.

    Xenocide

  • 16. Data: 2008-01-02 15:19:04
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Mi nie dziala:/.

  • 17. Data: 2008-01-09 14:05:29
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Jan 2008 08:48:26 +0000, Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Jakby ktoś potrzebował:
    >
    > host -t a -T nasza-klasa.pl (...)

    Chyba czytają polip ;)

    [root@cartel terror]# host -t a -T nasza-klasa.pl
    nasza-klasa.pl has address 81.210.6.54

    [root@cartel terror]# host -t a -T www.nasza-klasa.pl
    www.nasza-klasa.pl has address 89.149.195.248

    Xenocide

  • 18. Data: 2008-01-11 20:22:04
    Od: Krzysztof Lewandowski <a...@x...pl>

    zVID pisze:
    > Vitam.
    >
    > Klienci zaczynają torpedować pytaniami... U innych też, czy tylko u nas?

    Gdzież ta nasza-klasa.pl sie ulokowala? ;) Poznań?
    I znów im pasma zabrakło? :}

  • 19. Data: 2008-01-11 20:37:43
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2008-01-11, o godzinie 21:22:04, użytkownik *Krzysztof Lewandowski*
    napisał(a) w wiadomości: <news:fm8j5d$6n8$1@achot.icm.edu.pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,48208
    92.html

    Pink

  • 20. Data: 2008-01-11 20:44:31
    Od: Krzysztof Lewandowski <a...@x...pl>

    Pink pisze:
    > Dnia 2008-01-11, o godzinie 21:22:04, użytkownik *Krzysztof Lewandowski*
> [...]
    Tyle wiem ;) Szukam ciekawej odpowiedzi nie w stylu
    dlastudentazpolicelnejszkolysiedzacegotylkonafotka.p
    pozdr.