  • 1. Data: 2012-06-28 20:53:26
    Temat: narzędzie "kleszcze" do otwierania plastikowych obudów ?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    U kolegi zobaczyłem narzędzie w którym się zakochałem - coś jak
    kleszcze-kombinerki, ale zakończone cieńkimi "łapkami", w dodatku
    pozycja spoczynkowa to zamknięte (coś jak kleszcze do ściągania
    pierścieni segera?), a podczas ściskania rączki - kleszcze się
    otwierają. Łapki są płaskie (jak czubek bardzo cienkiego płaskiego
    wkrętaka, może 0.5mm ?) ale bardzo twarde, o szerokości ~1cm każda
    (środkowa trochę szersza), razem zestaw 3 łapek ma jakieś 4cm.

    widok tych "łapek" od frontu - zamknięte:
    _ __ _

    otwarte (po ściśnięciu kleszczy):
    - __ -

    Narzędzie jest fabryczne i służy do otwierania obudów plastikowych "na
    wcisk" i "na klej". Jak zobaczyłem jak to otwiera bez śladów i jednym
    ruchem "nieotwieralną" obudowę zasilacza laptopowego - to się zakochałem
    ;) Tyle że na narzędziu nie ma żadnych oznaczeń producenta, a nigdzie
    nie mogę nawet czegoś podobnego wygooglować (opener, case opening tool -
    wszystko co wyrzuca to albo maleństwa do kopert zegarków, albo
    plastikowe otwieraczki do ajfonów, albo sprzęt dla włamywaczy...)
    Może ktoś widział, ktoś wie? Pragnę! :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2012-06-28 21:50:07
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    BartekK <s...@d...org> wrote:

    > Może ktoś widział, ktoś wie? Pragnę! :)

    Jak się czegoś dowiesz, to daj znać :)

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 3. Data: 2012-06-29 00:59:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Trochę większe.
    http://tiny.pl/hlmgg

    Robert

  • 4. Data: 2012-06-29 08:23:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Może ktoś widział, ktoś wie? Pragnę! :)
    Zasilacze laptopów to pikuś, baterie laptopów po regeneracji wyglądające,
    jak oryginał ....
    Piszę się do grupowego zamówienia :)
    WOJO

  • 5. Data: 2012-06-29 08:24:39
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-06-29 00:59, Robert Wańkowski pisze:

    > Trochę większe.
    > http://tiny.pl/hlmgg
    No trochę większe, ale mniejwięcej to, i w 3x solidniejszym wykonaniu
    (tutaj to wygląda jakby z paska blachy ktoś wygiął, tamto było odlewane
    jak obcęgi)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2012-06-29 08:53:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości
    >Trochę większe.
    >http://tiny.pl/hlmgg

    I mowicie ze to otwiera plastikowe zatrzaski bez ich niszczenia ?

    A klejone bez sladu ?

    Jakos nie bardzo wierze :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-06-29 10:46:01
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > I mowicie ze to otwiera plastikowe zatrzaski bez ich niszczenia ?

    Zatrzaski zerwie na pewno, to się inaczej otwiera.

    > A klejone bez sladu ?

    Pod mikroskopem (stereoskopowym) zapewne coś będzie widać, na pierwszy
    rzut oka - nie

    > Jakos nie bardzo wierze :-)

    A ja tak, do tej pory używam młotka, ale obecne zasilacze są tak
    odchudzone że już 2 transformatory wewnątrz zasilaczy się rozsypały.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 8. Data: 2012-06-29 16:51:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F pisze tak:

    > Jakos nie bardzo wierze :-)

    tez nie, wydaję się że na 99% dziób wylezie z rowka i omsknie się

    a może rozgrzanym drutem przetapiać ściankę na złożeniu
    albo przyponem stalowym w ramce przepiłować tak jak cieli Kursk ;)

    --
    Piter

  • 9. Data: 2012-06-29 18:18:46
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Może ktoś widział, ktoś wie? Pragnę! :)

    A kolega nie zeznał gdzie kupił, może to nie jest dobry kolega a może
    trzeba igłę pod paznokieć wbić albo palucha w imadło wkręcić? :)

  • 10. Data: 2012-06-29 18:37:27
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pewnie sobie zrobił... z opisu na elektrodzie...