  • Data: 2012-04-12 10:31:32
    Temat: Re: narazili zycie Policji aparatem z kartonem
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> napisał w wiadomości
    news:jm63dp$lj6$1@inews.gazeta.pl...

    > jednak to byla inicjatywa mieszkancow
    > http://www.motofakty.pl/artykul/konin-ustawili-budki
    -dla-ptakow-udajace-fotoradary.html

    i jescze jeden artykul
    http://m.gloswielkopolski.pl/f/s3lyo/p3m2c/artykul.h
    tml?synd=132291

    Wiceprezydent Konina Marek Waszkowiak jest zdumiony pomysłem mieszkańców.

    - Na drodze nie ma zabawy. Postawienie znaku, który może powodować
    niespodziewane reakcje kierowców, może doprowadzić do katastrofy, a za to są
    3 lata więzienia - ostrzega Waszkowiak.

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl