  • Data: 2015-01-12 08:24:54
    Temat: Re: naprawiacie monitory?
    Od: "nadporucznik" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kamil" <k...@t...pl> napisal w wiadomosci
    news:m8s5ab$8le$1@speranza.aioe.org...

    > Kilka monitorów w 20 minut? Wiedziales co sie w nich zepsulo i miales
    > akurat pod
    > reka odpowiednia ilosc wlasciwych kondensatorów? Tylko zakladac serwis. 3
    > monitory w godzine to kilkaset zl dziennie. Przychód miesieczny
    > kilkanascie
    > tysiaków. Wypisujesz brednie prezentujac mentalnosc 7 letniego dziecka.

    Moze odstaw to co tam zazywasz, bo sam bredzisz.
    Tyle czasu srednio schodzilo mi z jednym monitorem:
    demontaz, wymiana kond., montaz - srednio po 5-7 minut.
    W firmie nie zepsuly sie wszystkie na raz,
    tylko jeden po drugim w jakims odstepie czasowym.
    A kondensatory mam na taka okolicznosc
    do wymiany w monitorach, zasilaczach, plytach glównych...
    --
    nadporucznik
    s...@w...pl