  • Data: 2014-06-06 10:27:45
    Temat: Re: naprawa z oc, przegląd
    Od: huri_khan <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 04 Jun 2014 23:11:00 +0200, cef napisał(a):

    > Uwzględniłem. Jak ktoś nie potrafi dojechać bezkolizyjnie do najbliższej
    > SKP,
    > to niech lepiej nie wychodzi z domu.

    Obecnie jestem w wiosce gdzie najbliższa SKP jest jakieś 20-30 km. Po
    drodze jeżdżą dzieciaki, pijaki jak to na wsi. Oczywiście przez 20 lat nic
    się nie stało, jednak osobiście nie ryzykowałbym jazdy bez przeglądu bo
    jestem świadomy jakie grożą konsekwencje w razie wypadku. Ubezpieczyciel
    się wypnie, sąd przyzna mu rację, Tobie każe spłacać odszkodowanie.
    Oczywiście, jeżeli zarabiasz najniższą krajową to masz to gdzieś bo
    komornik nie będzie miał co zabrać z Twojego wyngrodzenia. Majątkek
    przepisz na dzieci, czy innych członków rodziny ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]