  • 11. Data: 2012-04-13 20:33:58
    Temat: Re: naklejki pl.misc.samochody
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-04-13 14:14, gregor pisze:

    > moze ma ktos to w Corelu to poprosze kumpla i druknie pare sztuk na
    > odpowiedniej maszynie

    Mam logo pms w cdr, sam robiłem :-). Wysłać mogę na priv, potem poproszę
    o nalepkę :-)

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 12. Data: 2012-04-13 21:03:16
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > (...)
    >

    > Dla przypomnienia w Poznaniu mam kilka, ale tylko odbiór osobisty.

    a nie będziesz czasami na motorshow w sobote?? :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 13. Data: 2012-04-13 21:14:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-13 13:03, The_EaGle pisze:
    > Czy ktoś dysponuje naklejką grupową najlepiej w Warszawie albo
    > okolicach? Chętnie odkupię :)
    >
    > Jeżeli ktoś może wysłać to naturalnie plus wysyłka.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    W przyszłym tygodniu będę w DC. jeszcze jakieś naklejki mam

  • 14. Data: 2012-04-13 21:15:14
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-13 17:36, LEPEK pisze:

    > Ouuu. To nie wiem. Mam jeszcze gifa w jakiejś dużej rozdzielczości -
    > wrzucić?

    Wrzuć proszę i daj linka. Będziemy robić kopie.

    Rafał

  • 15. Data: 2012-04-13 21:17:26
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-13 21:03, v...@i...pl pisze:

    > a nie będziesz czasami na motorshow w sobote?? :)

    uo kurr... miałem iść dzisiaj :(

  • 16. Data: 2012-04-13 21:20:06
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-13 14:14, gregor pisze:

    > moze ma ktos to w Corelu to poprosze kumpla i druknie pare sztuk na
    > odpowiedniej maszynie

    Jak widać kopie będziemy mieli. Może zamiast robić parę sztuk zrobimy ze
    100 - pytanie tylko ile to będzie kosztować. Ja mogę wziąć z 30-40 i
    chętnym w Wawie i okolicach mogę udostępniać.

    Jak już robić i kogoś fatygować to tak żeby był z tego większy pożytek -
    naklejka rzecz deficytowa na p.m.s.

    Bardzo ważna rzecz aby była dobrej jakości bo nic tak nie denerwuje jak
    wyblakła naklejka po 3-4mc. Poprzednie były naprawdę OK. Jeździłem z
    jedną około 6 lat i ostatnia to od 2004 roku 2010 na jednym aucie.

    Pozdrawiam
    Rafał

    email: rafal(at)multilan(dot)com(dot)pl

  • 17. Data: 2012-04-13 21:22:39
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-13 21:14, megrims pisze:

    > W przyszłym tygodniu będę w DC. jeszcze jakieś naklejki mam

    To ja od razu się piszę. Mailem wysłałem namiary.

    Jednak tak czy inaczej zróbmy jakieś 100szt dla potomnych chętnych.

    Rafał

  • 18. Data: 2012-04-13 21:31:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-13 21:22, The_EaGle pisze:

    > To ja od razu się piszę. Mailem wysłałem namiary.
    >
    > Jednak tak czy inaczej zróbmy jakieś 100szt dla potomnych chętnych.

> [...]
    no to najlepiej z 10000 i w miasto nocą i pooklejać
    wszystkich co się da.
    :)

  • 19. Data: 2012-04-13 21:53:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a nie będziesz czasami na motorshow w sobote?? :)

    Na Mororszoł bede w niedziele. W sobote koło 10.00 jade do Leszna, wrcam
    kolo 18.00

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365

  • 20. Data: 2012-04-13 21:56:53
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-13 21:31, megrims pisze:

    > no to najlepiej z 10000 i w miasto nocą i pooklejać
    > wszystkich co się da.
    > :)

    100szt to IMHO min jeżeli chodzi o drukarnię. Koszt jednej szt będzie
    minimalny.

    Pozdrawiam
    Rafa;