-
Date: Thu, 31 May 2012 11:44:13 +0200
From: R2r <b...@a...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: najwolniejsze auto
References: <jq31hs$ir9$1@mx1.internetia.pl> <jq32vp$ql4$1@inews.gazeta.pl>
<jq4gd6$emk$1@usenet.news.interia.pl> <4fc659e7$1@news.home.net.pl>
<5819952387$20120530200937@squadack.com> <jq5oa9$13$1@inews.gazeta.pl>
<4fc68473$1@news.home.net.pl> <jq7969$3103$1@news2.ipartners.pl>
In-Reply-To: <jq7969$3103$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
Message-ID: <4fc73d6c$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1338457452 91.228.136.80 (31 May 2012 11:44:12 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 20
X-Authenticated-User: ...@a...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
l
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2452795
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-05-31 10:12, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2012-05-30 22:35, R2r pisze:
>
>> Tak więc bez siły nie ma mocy więc po co te kłótnie o wyższości... :-)
>
> W imię zasad! ;)
>
> Ale nie chodzi o wyższość siły nad mocą i vice versa, tylko o to, który
> z tych parametrów *silnika* więcej mówi w praktyce.
>
W praktyce to to, co czujesz plecami podczas przyspieszania to siła a
nie iloczyn siły z prędkością. :-) Przyspieszenie chwilowe jest wprost
proporcjonalne właśnie do tej siły (momentu), albo do ilorazu mocy przez
prędkość (obroty). Zatem charakterystyka momentu w zależności od obrotów
lepiej pokazuje zdolność przyspieszania niż charakterystyka mocy.
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=