  • 11. Data: 2011-08-23 14:29:43
    Temat: Re: najwazniejsze ze mozna kupic golfa w dizlu
    Od: "Christoph" <k...@i...pl>

    czyzby dla was liczyla sie tylko "prawda" propagandy, sprzedawczykow
    dziennikarzy
    a tak pozatym ,czy to o czym tam pisza nie odpowiada temu co naokolo widzimy

  • 12. Data: 2011-08-23 14:39:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Christoph,

    Tuesday, August 23, 2011, 1:51:12 PM, you wrote:

    > wyborczy spam smieszny jestes, to opis rzeczywistosci polskiej ,w ktorej
    > dostepnosc golfa jest chyba jedyna pozytywna strona
    > nawet nie mieszkam w Polsce i polityka mnie nie interesuje

    To na jakiego chuja nam to tu wysyłasz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-08-23 14:40:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Christoph,

    Tuesday, August 23, 2011, 1:57:50 PM, you wrote:

    > pisze o samochodach

    Nic nie piszesz. Dałeś link do politycznego bełkotu.

    > wiec jest to chyba oidpowiednia grupa nierozumiem jednak waszej
    > zajadliwosci i to w tak krotkim czasie, czyzby wyprani z myslenia

    Idź sobie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-08-23 14:46:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Christoph,

    Tuesday, August 23, 2011, 2:29:43 PM, you wrote:

    > czyzby dla was liczyla sie tylko "prawda" propagandy, sprzedawczykow
    > dziennikarzy
    > a tak pozatym ,czy to o czym tam pisza nie odpowiada temu co naokolo widzimy

    NieTaGrupa, buraku! Idź sobie na pl.soc.polityka z tym spamem!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-08-23 16:36:17
    Od: "Christoph" <k...@i...pl>

    Przeciez pisze o golfie w dizlu
    Dzieki przemianom kazdy burak moue sobie kupic to wspamiale auto, nawet
    niewolnicy zarabiajacy 1000 zl
    Macie racje
    Jest super ,po co to roztrzasac
    Wiec zamykam sie juz

  • 16. Data: 2011-08-23 16:41:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Christoph

    > czyzby dla was liczyla sie tylko "prawda" propagandy, sprzedawczykow
    > dziennikarzy
    > a tak pozatym ,czy to o czym tam pisza nie odpowiada temu co naokolo
    > widzimy

    Nie, najbardziej liczy się "prawda" analfabety "Christopha", który nie
    umie napisać jednego zdania poprawnie po polsku albo autora cytowanego
    przezeń artykułu, który dysponuje podobnymi umiejętnościami.

  • 17. Data: 2011-08-23 16:57:19
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nie, najbardziej liczy się "prawda" analfabety "Christopha", który nie
    > umie napisać jednego zdania poprawnie po polsku albo autora cytowanego
    > przezeń artykułu, który dysponuje podobnymi umiejętnościami.

    Ow autor jednak kilka zdan napisał.
    Ale to ntg

  • 18. Data: 2011-08-23 17:35:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin CeSaR

    > Ow autor jednak kilka zdan napisa?.
    > Ale to ntg

    Ogarniasz znaczenie wyrazu "podobny"?

  • 19. Data: 2011-08-23 17:36:48
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-23 16:57, CeSaR pisze:

    > Ow autor jednak kilka zdan napisał.
    > Ale to ntg

    Taa i wykazal sie znajomoscia ekonomii na poziomie przedszkolaka.

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2011-08-23 18:30:39
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ogarniasz znaczenie wyrazu "podobny"?

    Ogarniam. To takie słowo-klucz, dzieki któremu pozostawia się sobie miejsce
    do pozniejszej dowolnej interpretacji tego, co sie napisało.