  • 11. Data: 2011-11-07 17:43:37
    Temat: Re: [najwazniejsze programy]
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Mon, 7 Nov 2011 07:50:11 +0100, krzysztof posłuszny napisał(a):

    > Tak wiem że to tylko nakładka . A ty musisz się czepiać, psiego ogona?

    Chciałem się tylko upewnić, że rozumiesz tę różnicę,
    ale skoro tym tonem... to nie, nie psiego ogona, a zwykłej psiej dupy.

    Waldek

  • 12. Data: 2011-11-07 17:55:11
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek M." napisał w wiadomości

    > Chciałem się tylko upewnić, że rozumiesz tę różnicę,
    > ale skoro tym tonem... to nie, nie psiego ogona, a zwykłej psiej dupy.

    No to się upewniłeś co wcale nie upowaznia cie do rzucania takimi
    epitetatami, badź co bądź w miejscu publicznym. Proś o przebaczenie, to taka
    moja rada za darmo i na przyszłość oczywiście.

  • 13. Data: 2011-11-08 07:17:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 7 Nov 2011 07:50:11 +0100,
    krzysztof posłuszny <w...@w...pl> screamed:

    Na dudy też mawiasz kobza?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 08:16:50 user up 12980 days, 20:11, 1 user, load average: 0.90, 0.28, 0.93 ]

    Women are nothing but machines for producing children. -- Napolean Bonaparte

  • 14. Data: 2011-11-08 09:31:37
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" napisał w wiadomości
    > In the darkest hour on Mon, 7 Nov 2011 07:50:11 +0100,
    > krzysztof posłuszny <w...@w...pl> screamed:

    > Na dudy też mawiasz kobza?

    A skąd Ci to przyszło do głowy? Powinieneś się wstydzić!

  • 15. Data: 2011-11-08 12:55:08
    Od: Michal Kleczek <k...@p...onet.pl>

    On 2011-11-08 10:31, krzysztof posłuszny wrote:

    > A skąd Ci to przyszło do głowy? Powinieneś się wstydzić!

    ROTFLMAO

    --
    Michal

  • 16. Data: 2011-11-08 13:46:57
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    http://www.miejski.pl/slowo-ROFLMAO

  • 17. Data: 2011-11-09 06:38:16
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Mon, 7 Nov 2011 18:55:11 +0100, krzysztof posłuszny napisał(a):
    > No to się upewniłeś co wcale nie upowaznia cie do rzucania takimi
    > epitetatami, badź co bądź w miejscu publicznym. Proś o przebaczenie, to taka
    > moja rada za darmo i na przyszłość oczywiście.

    LOL!
    A wiesz, robisz się nawet coraz zabawniejszy.
    Z niecierpliwością czekam na kolejne spitolone "hello world"
    twojej produkcji - znów będzie okazja do chwili radości.

    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Waldek