  • 11. Data: 2009-06-13 07:40:11
    Temat: Re: najtanszy internet mobilny na karte
    Od: "Darek" <d...@N...gazeta.pl>

    > poza tym wlasnie doczytalem, ze promocja sie skonczyla w maju, a nowej
    > nie widze

    Zle patrzysz, to jest tu:
    http://www.simplus.pl/v.do?idx=1026084
    (ta stronka sie jeszcze niewypozycjonowala w googlach i rzeczywiscie nie
    latwo od razu trafic)

  • 12. Data: 2009-06-13 08:14:20
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 13 Jun 2009 07:40:11 +0000 (UTC), "Darek"
    <d...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Zle patrzysz, to jest tu:
    >http://www.simplus.pl/v.do?idx=1026084
    >(ta stronka sie jeszcze niewypozycjonowala w googlach i rzeczywiscie nie
    >latwo od razu trafic)

    dzieki za wskazanie - szukalem z lewego menu simplusa: ->promocje ->
    Pakiety Internetowe w Simplusie
    zakaldalem ze w menu sa wszystkie ich beizace promocje, najwidoczniej
    sie mylilem...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 13. Data: 2009-06-13 20:27:28
    Od: "lux" <b...@a...de>

    > Już od 26.maja w żadnej ofercie Plusa nie ma rozliczania pakietów
    > internetowych co 1 bajt!!!
    ====
    jest w starych taryfach np. Simplus.

  • 14. Data: 2009-06-13 20:34:32
    Od: "lux" <b...@a...de>

    > jest w starych taryfach np. Simplus.
    =========
    kurcze, sprawdziłem własnie i dla starych też zmienili......... :/

  • 15. Data: 2009-06-14 16:15:33
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jakub Danecki in news:h0ob40$2cu$1@inews.gazeta.pl
    > Trudno wyczuć, który najtańszy, jeżeli nie powiesz, ile MB/GB danych
    > chcesz przesyłać miesięcznie.
    > Na razie odrzuciłeś najtańszą ofertę - sieci Play - bo ta działa tylko
    > na 3G i tylko na nadajnikach Playa.
    > Jakub

    tak btw:
    wiesz może, czy play ma internet mobilny, z modemem na przyklad na usb, i
    taki, ze umowa na korzystanie z limitem 6 [lub 4] giga to koszt 110
    zl/miesiecznie? Teoretyczna przepustowosc 7 mega bitow/sek.

    (szukam intern. mobilnego i w/w warunkow, ale tanszej propozycji. W sumie
    nic nie trzyma w iplusie, internet dziala kiepsko)

  • 16. Data: 2009-06-16 08:33:34
    Od: s...@m...com

    > chce uzywac starego telefonu nokia 6630 do mobilnego internetu..
    > jaka teraz jest najtansza oferta prepaid, ale zeby dzialalo nie tylko
    > umts ale rowniez edge czy gprs/?

    Na dzień dzisiejszy, bez cyrografu, to w simplusie pakiet 500 MB za 35 zł,
    które możesz mieć jeszcze taniej kupując doładowanie 150/180 za ok 130 zł na
    allegro.

  • 17. Data: 2009-06-16 11:42:38
    Od: Oncek <c...@g...com>

    > Na dzień dzisiejszy, bez cyrografu,  to w simplusie pakiet 500 MB za 35 zł,
    > które możesz mieć jeszcze taniej kupując doładowanie 150/180 za ok 130 zł na
    > allegro.

    najtansze miesiecznie wychodzi chyba GGAir, co z tego ze w simplusie
    cena za MB wychodzi mniej jesli trzeba doladowywac za o wiele wieksze
    stawki zeby utrzymac numer waznym. Jesli ktos uzywa do 100MB na
    miesiac to nie widze lepszej opcji niz GGAir.

  • 18. Data: 2009-06-16 14:36:50
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > stawki zeby utrzymac numer waznym. Jesli ktos uzywa do 100MB na
    > miesiac to nie widze lepszej opcji niz GGAir.

    Ja średnio używam 1 GB miesięcznie, na neostradzie; głównie przeglądanie
    stron, gg, skype, email. ściąganie plików to jakieś 20% transferu.

    Myślę ze cena 51 zł za 1GB jest na dzień dzisiejszy nie do pobicia w ofertach
    bez umowy.

  • 19. Data: 2009-06-17 05:52:44
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > stron, gg, skype, email. ściąganie plików to jakieś 20% transferu.
    >
    > Myślę ze cena 51 zł za 1GB jest na dzień dzisiejszy nie do pobicia w

    Zależy gdzie mieszkasz. Jeśli masz w zasięgu Playa (na ich stronie jest
    mapka) to w Play OnLine na kartę:
    50zł = 4GB na 2 miesiące (dokładnie - 58 dni)
    Tego nikt nie pobije.
    Transfer u mnie srednio 50kB/s

    JA

  • 20. Data: 2009-06-17 06:30:54
    Od: Oncek <c...@g...com>

    > Ja średnio używam 1 GB miesięcznie, na neostradzie; głównie przeglądanie
    > stron, gg, skype, email.  ściąganie plików to jakieś 20% transferu.

    skoro masz tam neostarade to na 95% tez zasieg play wiec simplus jest
    tu nieporozumieniem.