  • 1. Data: 2009-12-09 10:12:36
    Temat: najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    Witam, prosze o porade jaki jest teraz najtanszy prepaid, ktory utrzymuje
    dlugi okres waznosci karty?

    mm

  • 2. Data: 2009-12-09 10:16:20
    Temat: Re: najtanszy PREPAID dla malo dzwoniacych`
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 11:12:36 +0100, mm8 napisał(a):

    > Witam, prosze o porade jaki jest teraz najtanszy prepaid, ktory utrzymuje
    > dlugi okres waznosci karty?

    A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-12-09 11:34:56
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    pod wlos? czy tak zawsze?

    mm

  • 4. Data: 2009-12-09 11:37:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 12:34:56 +0100, mm8 napisał(a):

    > pod wlos? czy tak zawsze?

    zawsze dla leni którzy olewają netykietę i zadają pytanie po raz kolejny,
    mimo iż w ostatnich dniach odpowiedź była conajmniej kilka razy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-12-09 14:29:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mm8" <m...@p...com> napisał w wiadomości grup
    ..

    > pod wlos? czy tak zawsze?

    Dla debili zawsze.

  • 6. Data: 2009-12-09 15:14:26
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    > Dla debili zawsze.

    dlaczego uwazasz ze jestem debilem?

  • 7. Data: 2009-12-09 15:31:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mm8" <m...@p...com> napisał w wiadomości grup
    > dlaczego uwazasz ze jestem debilem?

    Nie robisz dalej tego o co cię poproszono.
    1. Poprawna konfiguracja OE
    2. Totalne lenistwo (ciężko tobie sprawdzić oferty operatorów ?)

  • 8. Data: 2009-12-10 13:15:37
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-09 16:31, qwerty pisze:
    > Nie robisz dalej tego o co cię poproszono.
    > 1. Poprawna konfiguracja OE
    > 2. Totalne lenistwo (ciężko tobie sprawdzić oferty operatorów ?)

    Masz zdrowie do debili;) Skrupulatnie i dokładnie, ale on i tak tego nie
    zrozumie.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 9. Data: 2009-12-10 14:36:42
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 09-12-2009 11:12, mm8 pisze:
    > Witam, prosze o porade jaki jest teraz najtanszy prepaid, ktory utrzymuje
    > dlugi okres waznosci karty?
    >
    > mm

    play fresh 5zł/rok

  • 10. Data: 2009-12-10 15:43:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Masz zdrowie do debili;) Skrupulatnie i dokładnie, ale on i tak tego nie

    Na odpowiedź czekał ponad 28 godzin. Gdyby sprawdzenie każdego operatora zajęło
    mu po godzinie to i tak szybciej uzyskałby odpowiedź. ;)