  • 1. Data: 2009-12-09 10:27:08
    Temat: PlayF - jak wylaczyc poczte
    Od: "Biege" <J...@w...pl>

    czy da sie wylaczyc poczte glosowa w play frash?
    jak to zrobic?

  • 2. Data: 2009-12-09 10:41:50
    Temat: Re: PlayF - jak wylaczyc poczte
    Od: "Jurek" <J...@a...com>

    > jak to zrobic?

    w telefonie zdejmujesz przekazy na pocztę

    jk

  • 3. Data: 2009-12-09 10:42:30
    Od: Maciej Muran <m...@g...com>

    On 9 Gru, 11:27, "Biege" <J...@w...pl> wrote:
    > czy da sie wylaczyc poczte glosowa w play frash?

    A po co?

    > jak to zrobic?

    Wystarczy, że anulujesz przekierowania na pocztę. ##002# + zielona sł.

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-12-09 12:43:16
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    Maciej Muran pisze:

    > A po co?

    Aby innych nie denerwować?
    Jak do kogoś dzwonię to chcę z "nim" porozmawiać a nie z automatem.

  • 5. Data: 2009-12-09 19:04:57
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Aby innych nie denerwować?
    > Jak do kogoś dzwonię to chcę z "nim" porozmawiać a nie z automatem.

    Słusznie Waść prawisz!
    Dobra poczta głosowa, to wyłączona poczta głosowa *)

    ____
    *) mój pogląd i nikt mnie od niego nie odwiedzie
    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2009-12-09 20:07:01
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minstal" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Aby innych nie denerwować?
    > Jak do kogoś dzwonię to chcę z "nim" porozmawiać a nie z automatem.

    A ja czasem chce mu przekazac wiadomosc, nie wazne za pomoca rozmowy czy
    poczty, wazne zeby ja otrzymal bo np. bede w miejscu "poza zasiegiem" i
    inaczej nie dam rady :)

    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2009-12-09 21:16:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    >
    > A ja czasem chce mu przekazac wiadomosc, nie wazne za pomoca rozmowy czy
    > poczty, wazne zeby ja otrzymal bo np. bede w miejscu "poza zasiegiem" i

    Można napisać SMSa. Wadą poczty jest:

    - że skraca czas dzwonienia telefonu (włącza się po 20-30 sekundach)
    - nie wiadomo, czy poczta głosowa jest odsłuchiwana
    - nabija grosiki - przy sekundowym naliczaniu ma to niewielkie
    znaczenie, ale z pewnością są osoby, dla których nie jest to obojętne.
    - i w ogóle jest taka XX-wieczna :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-12-10 18:38:17
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Liwiusz wrote:
    > - że skraca czas dzwonienia telefonu (włącza się po 20-30 sekundach)

    Punkt.

    > - nie wiadomo, czy poczta głosowa jest odsłuchiwana

    Bo jest skomplikowana w obsłudze. VisualVoiceMail nie ma na razie. Punkt.

    > - nabija grosiki - przy sekundowym naliczaniu ma to niewielkie
    > znaczenie, ale z pewnością są osoby, dla których nie jest to obojętne.

    To mi wisi. Ale 90% jak ktoś do mnie dzwoni wymaga reakcji teraz, albo w
    ogóle.

    > - i w ogóle jest taka XX-wieczna :)

    Jak poczta, to dlaczego nie poczta faksowa od razu? Jak już trzymamy się
    zabytków techniki, to faks wpisuje się w to idealnie.

    rgrds,
    Jakub

  • 9. Data: 2009-12-11 01:04:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości

    > Bo jest skomplikowana w obsłudze. VisualVoiceMail nie ma na razie. Punkt.

    W Playu jest akurat :)

    Pozdrawiam
    SDD