eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnajtansze rozmowy nierejestrowany prepaid do wszystkich sieci w Polsce - gdzie? › Re: najtansze rozmowy nierejestrowany prepaid do wszystkich sieci w Polsce - gdzie?
  • Data: 2013-01-17 00:42:17
    Temat: Re: najtansze rozmowy nierejestrowany prepaid do wszystkich sieci w Polsce - gdzie?
    Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    oferta "przenoszenia nr do play i z powrotem"
    była rewelacyjna, bo koszty 4h rozmów ok. 5zł
    w miesiącu no i wymóg 1x w miesiącu skoczyć
    do Play (co w moim wypadku skraca czekanie na
    autobus) i 1x w miesiącu przyjąć kuriera (żeby
    zawitać na chwilę do mbank-mobile).

    a jak kiedyś wygadałem więcej, to po prostu
    2x wizyta w salonie i 2x wizyta kuriera...

    oczywiście wiem że w _nierejestrowanym_ tak
    nie ma i nie będzie, ale liczę na 8-10gr/min.

    w sumie urządzałoby mnie, gdybym za np. 20zł
    doładowania miał te 240 minut w miesiącu.

    wskazany powyżej wirgin to w sumie 30zł za
    te 240 minut - cieka jestem czy zjadę na 20zł