  • 1. Data: 2009-09-14 20:42:24
    Temat: najpiękniejszy układ wydechowy 4w1 jaki w zyciu widziałem
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Oraz inne cuda za pieniądze, które w żadnym portfelu się nie mieszczą,
    czyli japońska firma tuningowa Bulldock Motorcycles i jej
    interpretacja kawasaki Z1. Tego oryginalnego, z lat 1970.

    http://bulldock-mc.com/gtm-gallery/z1_2/007/

    Aha, wszystko w japońskich krzaczkach.

    No to jeszcze Z1000MkII
    http://bulldock-mc.com/gtm-gallery/z1000mk2/007/

    Czyli jak zbudować ze starego japońskiego motocykla i części z
    nowoczesnego japońskiego motocykla customa za 200.000zł Ale wrażenie
    robi.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 2. Data: 2009-09-14 21:27:03
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Jasio wrote:
    > Oraz inne cuda za pieniądze, które w żadnym portfelu się nie mieszczą,
    > czyli japońska firma tuningowa Bulldock Motorcycles i jej
    > interpretacja kawasaki Z1. Tego oryginalnego, z lat 1970.

    Nooo,
    A nowa Kia Ceed widziales?

    pz
    Tmek

  • 3. Data: 2009-09-14 22:43:13
    Od: "maverik" <a...@a...nazwa.pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jak zbudować ze starego japońskiego motocykla i części z
    > nowoczesnego japońskiego motocykla customa za 200.000zł Ale wrażenie robi.

    Takich rzeczy nie wolno robić. To jak przerobić 1szy egzemplarz CB 750 Four.
    Chcesz zobaczyć pełen oryginał Zta przejedź się do MCSu, tp jest wrażenie,
    tam same wydechy kosztowały nowy motocykl.

  • 4. Data: 2009-09-15 06:33:47
    Od: fv <f...@c...com>

    Jasio wrote:
    > Oraz inne cuda za pieniądze, które w żadnym portfelu się nie mieszczą,

    Chciałem tylko nadmienić, że jeśli ktoś życzy sobie wydech o podobnej urodzie, to
    Scorpion ma swoją
    serię Titanium Flame. W miarę tania i na prawdę piękna.

    http://images.google.pl/images?q=scorpion%20titanium
    %20flame
    http://www.google.pl/search?q=scorpion+titanium+flam

    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0

  • 5. Data: 2009-09-15 06:38:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" napisał w wiadomości

> [...]
    > podobnej urodzie, to Scorpion ma swoją
    > serię Titanium Flame. W miarę tania i na prawdę piękna.

    Te końcówki to akurat takie se.
    Zachwyciłem się wygięciami kolektora i tym jak się zgrywają z linią
    motocykla.
    I nadal pozostaję pod wrażeniem.
    Qrde, a niby tylko wygięta rura... (:

    --