    From: "ARO" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: najnowszy kompyter motocyklowy
    Date: Sat, 21 Jul 2012 07:58:54 +0200

    Użytkownik "MorpheusJG" <e...@w...pl> napisał :

    > A chociażby czymś podobnym do tego:
    > http://www.ebay.com/itm/Digital-Inclinometer-Angle-G
    auge-Meter-Protractor-360-/250785804356?pt=LH_Defaul
    tDomain_0&hash=item3a63ffb044

    A to nie jest zwyczajny akcelerometr? Ty potrzebujesz czegoś co działa jak
    sztuczny horyzont w samolotach. Do sprawdzenia możliwości pomiaru kąta
    przechyłu wystarczy prosty test - ciężarek zawieszony na sznurku zamontuj w
    miejscu motocykla widocznym dla kierowcy podczas jazdy i obserwuj zachowanie
    w zakrętach. Najlepiej umieść gdzieś za owiewką, by koniecznie osłonić to od
    wiatru. Będzie działać pięknie tylko na postoju. Podczas jazdy na moto i
    kierowcę działają nieco inne siły niż sama grawitacja. Beż żyrokompasu nie
    da rady.

    ps. Są prostsze rzeczy, na których można zarobić. Ostatnio gdzieś na
    wioskach widziałem świeżą reklamę pt. "reduktory zużycia prądu" :)
    ps2. podejżewam, że dla 95% potrafiących jeździć motocyklistów sygnałem
    _jedynie_słusznego_przechyłu_ jest tarcie podnóżka o glebę.

    --
    ARQ
    transalp