  • Data: 2011-10-10 09:35:28
    Temat: Re: najlepsze zimówki - jakie?
    Od: kkk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Paź, 07:37, "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    wrote:
    > Witam,
    > pytania mam w zasadzie dwa:
    > pomijaj c aspekt wczesnej (przy pierwszym niegu) wymiany opon na zimowe,
    > taniej b dzie kupi zim wki teraz czy po pierwszym niegu (wiem e wtedy
    > b dzie d u sze oczekiwanie ale czy wzrosn ceny bo wi kszy popyt, czy
    > na ci gaj tego du o i b d bi si kto da taniej :) jak to zwykle by o?

    Taniej to już było w tym roku :) Jeśli dobrze liczę - póki co były 4 x
    zmiany cenników/pkt rabatowych opon zimowych poczynając od 08 -
    ostatnia zmiana od 01.10, wszystko w górę oczywiście. Jak ktoś ma
    zapasy z lipca to może sprzedawać po "starych cenach". Jak spadnie
    śnieg to duża szansa (jak w roku ubiegłym), że opon będzie dodatkowo
    brakować.
    pzdr