  • 21. Data: 2012-06-14 18:32:45
    Temat: Re: najbardziej lamerskie pytanie na liście - przegląd auta
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Yogi(n) w <news:4fd9f20d$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    > Zapomniałeś o testowaniu anten CB i nauce angielskiego ;-)

    A wizyty u komendanta?

    --
    Tomasz Nycz

  • 22. Data: 2012-06-14 19:49:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-14 18:32, 'Tom N' pisze:
> [...]

    A skąd :) Przez Twoją sugestię zerknąłem na *.cb - LOL

    > A wizyty u komendanta?

    O tym niedawno tutaj pisałem :)

  • 23. Data: 2012-06-15 02:45:58
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > A skąd :) Przez Twoją sugestię zerknąłem na *.cb - LOL

    > O tym niedawno tutaj pisałem :)

    niestety od wczoraj jezdzi juz tylko 7988/miesiac.
    bedzie 4x wiecej jego postow :)

  • 24. Data: 2012-07-01 09:34:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 14 Jun 2012 10:31:50 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Arturze, na litość. Liczyłem na kolejny odcinek serialu przebijającego
    >Modę...

    Sadysta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280