  • 11. Data: 2012-06-14 02:06:51
    Temat: Re: najbardziej lamerskie pytanie na liście - przegląd auta
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-13 22:38, Cavallino pisze:
    > W Renault miałem co dwa lata lub 30 tys. km.
    > Co dla mnie oznaczało wtedy przegląd co 1,5 roku.

    30 tys w półtora roku? To Ty tyle jeździsz w rok co ja w 2 miesiące, no
    czasami w miesiąc. :)

  • 12. Data: 2012-06-14 07:41:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > 30 tys w półtora roku?

    Zgadza się.
    Robię jednym autem typowy średni przebieg roczny auta w Polsce.
    Drugim jeszcze mniej.

  • 13. Data: 2012-06-14 08:12:17
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Robię jednym autem typowy średni przebieg roczny auta w Polsce.
    > Drugim jeszcze mniej.

    Ja drugim nic nie robię, bo sprzedałem, trzecim również nic nie robię,
    bo jeszcze stoi w salonie.

  • 14. Data: 2012-06-14 09:47:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-14 02:06, anacron pisze:

    > 30 tys w półtora roku? To Ty tyle jeździsz w rok co ja w 2 miesiące, no
    > czasami w miesiąc. :)

    W miesiąc?
    Przy założeniu (baaaardzo optymistycznym na naszych drogach), średniej
    prędkości na poziomie 80km/h, to daje 375 motogodzin. Czyli trochę ponad
    12h za kółkiem dzień w dzień.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2012-06-14 10:03:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > W miesiąc?
    > Przy założeniu (baaaardzo optymistycznym na naszych drogach), średniej
    > prędkości na poziomie 80km/h, to daje 375 motogodzin. Czyli trochę ponad
    > 12h za kółkiem dzień w dzień.

    Spoko - te bajki już przerabialiśmy. W tym czasie pisze na newsy,
    grepuje, gzipuje, sprawdza spalanie, testuje oleje i nagrywa filmy ;)

  • 16. Data: 2012-06-14 10:31:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-14 10:03, Artur Maśląg pisze:

    > Spoko - te bajki już przerabialiśmy. W tym czasie pisze na newsy,
    > grepuje, gzipuje, sprawdza spalanie, testuje oleje i nagrywa filmy ;)

    Arturze, na litość. Liczyłem na kolejny odcinek serialu przebijającego
    Modę...

  • 17. Data: 2012-06-14 11:52:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Arturze, na litość. Liczyłem na kolejny odcinek serialu przebijającego
    > Modę...

    Jak chcesz kolejny to ok, ale na litość - nie powtórki ;)

  • 18. Data: 2012-06-14 12:04:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Arturze, na litość. Liczyłem na kolejny odcinek serialu przebijającego
    > Modę...

    Mody to nic nie przebije - tam jednym samolotem lecieli do Paryża cały
    tydzień.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 19. Data: 2012-06-14 12:49:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-14 12:04, Grejon pisze:

    > Mody to nic nie przebije - tam jednym samolotem lecieli do Paryża cały
    > tydzień.

    Testowali zużycie paliwa? ;)

  • 20. Data: 2012-06-14 16:15:30
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    > Spoko - te bajki już przerabialiśmy. W tym czasie pisze na newsy,
    > grepuje, gzipuje, sprawdza spalanie, testuje oleje i nagrywa filmy ;)

    Zapomniałeś o testowaniu anten CB i nauce angielskiego ;-)

    --
    Yogi(n)