  • Data: 2009-11-24 21:52:19
    Temat: Re: nagrywanie rozmow przez komorke
    Od: arek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 21:46, "Joe" <t...@w...pl> wrote:
    > Ok, ale czym to nagrac? Jaki program? Nie widzialem kabla do k800i z
    > koncowka jak od mikrofonu (do wejscia audio).

    A podobno Polska to kraj zaradnych ludzi.

    Kabelek marki SonyEricsson, z odczepianymi sluchawkami na jack
    (3,5mm).

    Odczepiasz sluchawki i masz kabelek telefon <--> gniazdo jack
    z jednej strony i wejscie do komputera (gniazdo jack).

    Czego brakuje? Kabla z dwoma wtyczkami jack.

    Do kupienia, zlutowania (albo kupienia zlutowanego w elektronicznym).

    Jakim programem nagrywac? Litosci. W najgorszym wypadku
    bedzie to Windows Media Player (ja uzywam Audacity, ale dla
    Ciebie moze byc za skomplikowane, bez urazy).

    Powodzenia.