  • 11. Data: 2009-12-04 18:48:55
    Temat: Re: nagrywanie rozmów Wyłaczenie sygnału beep w E52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 18:17:52 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > ja chyba czegos nie rozumiem.
    > Amir twierdzi, ze nie mozna, a ty pokazujesz mu ze rzeczywiscie nie mozna?

    Nie, on twierdzi, że sprawdzał i niestety wyłączanie pikania nie działa. Ja
    napisałem, że niepotrzebnie się fatygował, bo producent napisał, że z
    powodu ograniczeń systemowych nie będzie działało i nawet nie warto
    sprawdzać.

    Bo jak wiadomo są trzy rodzaje ludzi: ci którym wystarczy przeczytać
    informację, ci którzy wykorzystują doświadczenia innych oraz ci którzy
    osobiście muszą nasikać na płot elektryczny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2009-12-04 22:22:37
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Tak, wszyscy dookoła zawiedli....
    >
    > A wystarczyło przeczytać:
    > http://shop.psiloc.com/en/Application,262319,Psiloc+
    VoxTrack+Personal

    > Disable option Call Recording Beeps is not allowed on E52, E55, E72, N79,
    > N96, 6210 Navigator, 6710 Navigator.
    >
    > Ale po co...

    czytaj ze zrozumieniem, przeciez ja od poczatku wiedziałem, że nie da się w
    samym programie, bo to kwestia bolokady z poziomy telefonu,

    wystarczy zainstalować
    patcha i o to pytalem w temacie czy ktos to robił, bo nie wychodziło mi to,
    w każdym bądz razie poradziłem sobie z problem
    a Ty wypowiadasz na temat, o którym nie masz pojęcia.albo nie doczytałeś,
    szkoda zaśmiecać forum,

    Poźniej szukam po necie i pełno takich śmieci bez konkretów

    Dla zainteresowanych tematem, to informuję,że da się w każdym modelu
    symbiana wyłączyć beep, aby wyłaczyć beep podczas nagrywania
    Należy zainstalować rompathera plus
    sciągnąc odpowiedni kod dla swojego modelu telefonu, dla e52 podalem w
    pierwszym poście, wkleic do notatnika zapisac np jako e52.rmp
    uruchomic w rompatherze ten plik jako autostart
    i beep-a nie będzie już w żadnym programie .

    ale oczywiście najpierw należy złamać system podpisując helloOX 2
    Wszystko legalnie, gwarancji nie traci się, bo można poźniej zaktualizować
    soft i po sprawie.

    a pózniej jak już się tak czepiacie o legalność softu to za 15usd mozna
    kupic
    http://shop.psiloc.com/en/Application,262319,Psiloc+
    VoxTrack+Personal
    i mimo ze producent podaje, ze nie da się wyłączyć beep to robiąc to co
    opisałęm nie będzie sygnału dzwiękowego
    mam nadzie, ze rozjaśniłem temat

  • 13. Data: 2009-12-04 22:30:44
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > polecam program Total Recall ze strony http://www.killermobile.com. Koszt,
    > to ok.15USD. Używam ich programu również na Nokii E52 i już od kilku dni
    > jest dostępna wersja m.in. na E52 bez "beep". Jak do tej pory uważam, że
    > mają najlepszy program do nagrywania rozmów i często go uaktualniają.

    dzięki za podpowiedz nie znałem tego softu.

    Z tego co doczytałem to najnowsza wersja :4.10
    wydaje dzwięk, ale nie słyszy go druga strona,
    "
    Device will Beep (Caller will not hear the beep) >>
    E52, E55, 5530 xpress, 6710 Navigator, 6720 Classic, N97, X6"

    Jednak poradziłem sobie z tym inaczej
    pozdrawiam
    Amir

  • 14. Data: 2009-12-04 22:36:09
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > napisałem, że niepotrzebnie się fatygował, bo producent napisał, że z
    > powodu ograniczeń systemowych nie będzie działało i nawet nie warto

    Warto sprawdzac, jak się okazuje, w google można znaleźć wiele ciekawych
    informacji,
    po sprawdzeniu w sieci okazuje się ze można wyłaczyć beep

    jeśli bym podszedl do tematu, tak jak Ty, to pewnie by mi się nie udało

    > Bo jak wiadomo są trzy rodzaje ludzi: ci którym wystarczy przeczytać
    > informację, ci którzy wykorzystują doświadczenia innych oraz ci którzy
    > osobiście muszą nasikać na płot elektryczny.

    chcesz być złośliwy
    co masz na celu? bardziej wartościowy przez to się czujesz?

  • 15. Data: 2009-12-05 00:43:45
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > można ale w starszym sofcie

    > natomiast nie mozna w telefonach z nowym softem, nie da się odkliknąć
    > tego.
    > Sprawdzane nawet na nastepcy Xelnex Lite VoxTrack, blokowane z poziomu
    > telefonu
    >
    > przykładowo na Nokia E51 z starym softem działa jak piszesz, z nowym już
    > był problem
    > a z najnowszym trzeba ingerowac w pliki systemowe

    Ano zgadza sie. W nowszym trzeba pobawic sie tak:
    http://www.fonsymbian.net/remove-recording-tone-t749
    4.html

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 16. Data: 2009-12-05 08:04:44
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 23:36:09 +0100, Amir napisał(a):

    > chcesz być złośliwy co masz na celu? bardziej wartościowy przez to się czujesz?
    SzKolega pierwszy raz na pmt.gsm? Witamy... ;-)

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2009-12-05 09:02:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Waldek Godel n...@o...info ...

> [...]
    > działa. Ja napisałem, że niepotrzebnie się fatygował, bo producent
    > napisał, że z powodu ograniczeń systemowych nie będzie działało i

    nie takie rzeczy czytalem w instrukcjach ale ok, rozumiem, do czego sie
    odnosiłes.