    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nagrywanie rozmów Wyłaczenie sygnału beep w E52
    Date: Fri, 4 Dec 2009 23:22:37 +0100

    news:2zw90sj86989$.dlg@lepper.institute.com...

    > Tak, wszyscy dookoła zawiedli....
    >
    > A wystarczyło przeczytać:
    > http://shop.psiloc.com/en/Application,262319,Psiloc+
    VoxTrack+Personal

    > Disable option Call Recording Beeps is not allowed on E52, E55, E72, N79,
    > N96, 6210 Navigator, 6710 Navigator.
    >
    > Ale po co...

    czytaj ze zrozumieniem, przeciez ja od poczatku wiedziałem, że nie da się w
    samym programie, bo to kwestia bolokady z poziomy telefonu,

    wystarczy zainstalować
    patcha i o to pytalem w temacie czy ktos to robił, bo nie wychodziło mi to,
    w każdym bądz razie poradziłem sobie z problem
    a Ty wypowiadasz na temat, o którym nie masz pojęcia.albo nie doczytałeś,
    szkoda zaśmiecać forum,

    Poźniej szukam po necie i pełno takich śmieci bez konkretów

    Dla zainteresowanych tematem, to informuję,że da się w każdym modelu
    symbiana wyłączyć beep, aby wyłaczyć beep podczas nagrywania
    Należy zainstalować rompathera plus
    sciągnąc odpowiedni kod dla swojego modelu telefonu, dla e52 podalem w
    pierwszym poście, wkleic do notatnika zapisac np jako e52.rmp
    uruchomic w rompatherze ten plik jako autostart
    i beep-a nie będzie już w żadnym programie .

    ale oczywiście najpierw należy złamać system podpisując helloOX 2
    Wszystko legalnie, gwarancji nie traci się, bo można poźniej zaktualizować
    soft i po sprawie.

    a pózniej jak już się tak czepiacie o legalność softu to za 15usd mozna
    kupic
    http://shop.psiloc.com/en/Application,262319,Psiloc+
    VoxTrack+Personal
    i mimo ze producent podaje, ze nie da się wyłączyć beep to robiąc to co
    opisałęm nie będzie sygnału dzwiękowego
    mam nadzie, ze rozjaśniłem temat