  • 41. Data: 2011-05-09 22:15:15
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    Arni,
    Widziałem na własne oczy opinię biegłego opłacanego przez ubezpieczyciela i
    tam była zacytowana definicja z kodeksu a od razu pod spodem napisane , że z
    definicji wynika jednoznacznie lub niezbicie że na pasie może znajdować się
    tylko jeden pojazd, i tylko z tej definicji wynika wina motocyklisty, mimo,
    że było wymienione, że np. włączający się do ruchu powinien ustąpić
    pierwszeństwa przejazdu

    ja nie mogę zaakceptować tego, że ubezpieczyciel nie uznaje zdania policji,
    ani przepisów w powszechnym rozumieniu oraz, że nikt z uczestników ruchu
    drogowego nie ma szansy poznać takiej jak ubezpieczyciel uznaje wykładni
    przepisów ruchu drogowego

    myślę, że coś takiego powinno być przestępstwem, próbą wyłudzenia
    to powinno być ścigane z urzędu, jak można udowadniać, że się nie jest
    wielbłądem ?!

    pozdrawiam,
    HK8

  • 42. Data: 2011-05-09 22:38:21
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    A z takich publikacji nie wynika nic w sądzie:
    http://img691.imageshack.us/img691/8615/dsc0149yz.jp
    http://zgredmaruda.blox.pl/2008/07/Przepuszczajmy-mo
    tocyklistow.html
    Jeśli ubezpieczyciel ma rację to takie publikacje wprowadzają w błąd
    wszystkich czestników ruchu
    pozdrawiam,
    HK8

  • 43. Data: 2011-05-09 23:00:31
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z?e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 09 May 2011 20:16:48 +0200, HK8 <p...@o...pl> wrote:

    > Uprzejmie prosze o pomoc, rade. Sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów.

    Ubezpieczyciela twierdzenie, że nie zapłaci bez sprawy sądowej
    w zasadzie nic nie kosztuje. I tak ma własnych prawników,
    koszty sądowe nie są jakieś wysokie u nas, ale sporo osób
    jest odstraszona perspektywą konieczności pójścia do prawnika
    lub samodzielnej walki w sądzie, stąd też nagminną praktyką
    ubezpieczycieli jest oferowanie jakichś śmiesznych odszkodowań
    jeżeli muszą (OC) lub twierdzenie że jednak odszkodowanie
    się nie należy, jak w Twoim przypadku.

    Jak wymiękniesz, są do przodu o te 20 tysięcy, więc z ich
    punktu widzenia warto ryzykować przegraną i konieczność
    pokrycia kosztów sądowych i Twojego adwokata. (Ich prawnicy
    raczej i tak są etatowi :->)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 44. Data: 2011-05-10 04:32:55
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > jak niewiele Ci potrzeba by się podniecić. Wystarczy bluzgający koleś :)

    dla mie niejaki grzybol to troll który nie szanuje własnego jenzyka a
    ponadto nie ma pojęcia o pord, więc po co go z szamba wyciągać?

  • 45. Data: 2011-05-10 05:31:19
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?d?w ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklist?w
    Od: ursynek <s...@k...innego>

    W dniu 2011-05-09 22:37, Grzybol pisze:
    > U?ytkownik "masti"<g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Niezale?ny bieg?y!!!!!!! Mam dobrze czy ?le????

    http://imageshack.us/f/842/niezalenybiegy.png/

    krzaczysz.

    Pozdrawiam.

  • 46. Data: 2011-05-10 05:39:03
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Grzybol" profilaktycznie stłukł wszystkie lustra w chlewiku:

    > zerkali na mnie jak na pojeba...

    A gębe otwierałeś? Czy zdradził cie już wygląd? =( :-o)

    Zdroofka Johnny

  • 47. Data: 2011-05-10 05:44:09
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A tak jeszcze se napisze. Dla mnie sędzia to nie prawnik. Poniżej
    > wyjaśnienie:
    > Absolwent prawa ma kilka dróg:
    > 1. Jak ma tatusia lub wujka adwokata to robi aplikację adwokacką.
    > 2. JAk jest zdolny ale biedny - aplikację radcy prawnego.
    > 3. Jak jest matołem z zapędami sadystycznymi - zostaje prokuratorem.
    > 4. Największe tłumoki, wręcz debile, najczęściej kobiety, brzydkie,
    > niestukane na studiach przez nikogo zostają sędziami.
    >
    > I powiedz mi, że jest inaczej...

    Odrobine. Sa jeszcze take tlumoki, ktorych nie chca nawet na sedziowska,
    ida na komornikow.
    K.

  • 48. Data: 2011-05-10 05:47:10
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    morghul wrote:
    > Ponieważ nie znam żadnego z was to mam to w dupie, temu który da
    > więcej przyznam rację. Oferty na priv ;)
    >
    > P.S.
    > Swoją drogą Grzybol, pasjonujące jest przyglądanie się temu jak
    > podkurwiasz tu niektórych ;)

    Ej, to ja jestem jego idolem!
    K.

  • 49. Data: 2011-05-10 06:32:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <T...@y...com> napisał w wiadomości
    > dla mie niejaki grzybol to troll który nie szanuje własnego jenzyka a
    > ponadto nie ma pojęcia o pord, więc po co go z szamba wyciągać?

    WOW!!
    Jestem pod wrażeniem.

    --
    Grzybol