  • 31. Data: 2011-05-09 20:58:35
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iq9hu7$mor$1@inews.gazeta.pl...

    > Ok to jestem sędzią nie-prawnikiem?

    A tak jeszcze se napisze. Dla mnie sędzia to nie prawnik. Poniżej
    wyjaśnienie:
    Absolwent prawa ma kilka dróg:
    1. Jak ma tatusia lub wujka adwokata to robi aplikację adwokacką.
    2. JAk jest zdolny ale biedny - aplikację radcy prawnego.
    3. Jak jest matołem z zapędami sadystycznymi - zostaje prokuratorem.
    4. Największe tłumoki, wręcz debile, najczęściej kobiety, brzydkie,
    niestukane na studiach przez nikogo zostają sędziami.

    I powiedz mi, że jest inaczej...

    --
    Grzybol

  • 32. Data: 2011-05-09 21:05:09
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    HK8 napisal:
    > wyjeżdżając zza ciężarówki na ślepo spowodował kolizję

    > uderzając mnie z prawej strony.

    Albo ja tu czegos nie rozumiem, ale skoro uderzyl Cie z prawej, to w chwili
    kolizji byles sam na tym pasie, przynajmniej na dlugosc motocykla.

    Pozdro
    Koczis
    R1

  • 33. Data: 2011-05-09 21:07:00
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z?e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-09, HK8 <p...@o...pl> wrote:
    > Czekam jeszcze ok. 2 dni na ostateczn? odpowied 1/4 od ubezpieczyciela o
    > odpowiedzialno?ci (dzi? rozmawia?em z bieg?ym powo?anym przez
    > ubezpieczyciela, który uwa?a, ?e tym samym pasem obok samochodu nie ma prawa
    > jechaae motocykl, co wynika z definicji pasa ruchu, wiec wiem co bedzie, on
    > teraz siedzi i robi rysunki i przepisuje teksty z poprzednich opinii w
    > podobynych sprawach) potem dam Wam znaae kto jest ubezpieczycielem.

    Cycat:
    ------
    7. "pas ruchu" - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu
    jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony
    znakami drogowymi;
    ------

    Czy motocykl to pojazd wielosladowy? Chyba ze po solidnym dzwonie. Co
    wiecej, motocykl nie tylko moze omijac pojazdy na tym samym pasie ruchu
    ale moze je wyprzedzac bez zachowania 1 metra bezpiecznej odleglosci
    ktory musza zachowac pojazdy wielosladowe wyprzedzajac jednoslad.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2011-05-09 21:22:04
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    AZ pisze:

> [...]
    > ale moze je wyprzedzac bez zachowania 1 metra bezpiecznej odleglosci
    > ktory musza zachowac pojazdy wielosladowe wyprzedzajac jednoslad.

    do tego "wystarczający" oznacza ze musi sie zmiescic conajmniej jeden
    pojazd, górna liczba nie jest ograniczona. Z tego mozna implikowac
    własnie mozliwosc jazdy w korku.
    Wszystkim sie wydaje ze nie mozna bo przeciez jeden pojazd nie moze
    zajmowac dwóch pasów tylko ze im sie troche mylą pojęcia. zakaz jazdy
    obok siebie dotyczył tylko rowerów a po ostatnich zmianach - nie wiem.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 35. Data: 2011-05-09 21:31:53
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    ubezpieczyciel wg tego co mówi wygrywa sprawy twierdząc, że z definicji pasa
    wynika, że obok samochodu nie może znajdować się motocykl
    zadanie, wyzwanie to udowodnić, że jest inaczej

    dlatego napisałem, że sprawa dotyczy wszystkich, bo jeśli tak jest, to
    każdy, jadąc w korku, lub bez korka tym samym pasem, o tym musi wiedzieć a
    nie tylko ubezpieczyciel uchylający się od wypłaty odszkodowania

    nawet policja nie wie ...

  • 36. Data: 2011-05-09 21:33:40
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    włączał się do ruchu jak napisałem z dojazdu do posesji przed ciężarówką,
    która stała i zasłaniała całkowicie widok na drogę
    wyjechał na ślepo

  • 37. Data: 2011-05-09 21:37:37
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    ale szczegóły nie mają znaczenia, chodzi o to , że jak twierdzi
    ubezpieczyciel nie miałem prawa się tam znajdować (to wynika z definicji
    pasa ruchu wg ubezpieczyciela), więc sprawca miał prawo przypuszczać, że
    stamtąd nic nie nadjedzie, nie musiał nawet patrzeć w lewo tylko na pojazdy
    nadjeżdżające z prawej

    jeśli to prawda to motocyklista jadąc tym samym pasem co samochód w każdej
    kolizji ma przegraną sprawę czy winny czy nie

  • 38. Data: 2011-05-09 22:02:24
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Ponieważ nie znam żadnego z was to mam to w dupie, temu który da
    więcej przyznam rację. Oferty na priv ;)

    P.S.
    Swoją drogą Grzybol, pasjonujące jest przyglądanie się temu jak
    podkurwiasz tu niektórych ;)

    --

    morghul

  • 39. Data: 2011-05-09 22:08:22
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    HK8 pisze:
> [...]
    > stamtąd nic nie nadjedzie, nie musiał nawet patrzeć w lewo tylko na pojazdy

    "Kierujący pojazdem, włączając się do ruchu, jest obowiązany zachować
    szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub
    uczestnikowi ruchu. "

    widzisz gdzies tu wzmianke o kierunku, pasie itp?

  • 40. Data: 2011-05-09 22:12:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 May 2011 00:02:24 +0200 osobnik zwany morghul
    wystukał:

    > Swoj? drog? Grzybol, pasjonuj?ce jest przygl?danie sie temu jak
    > podkurwiasz tu niektórych ;)

    jak niewiele Ci potrzeba by się podniecić. Wystarczy bluzgający koleś :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl