eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z?e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
  • Data: 2011-06-06 14:02:26
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z?e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-06, HK8 <p...@o...pl> wrote:
    > Spotka?em sie z Panem profesorem Stefanskim w pi?tek, czym uczyni? mi wielki
    > zaszczyt. Bardzo sympatyczny cz?owiek z klas?. Poni?ej tekst, który nades?a?
    > mi po spotkaniu:

    Piekny przyklad demagogi. Autor sobie sam kmini, ze skoro wyprzedzajac
    jednoslad musi byc min. 1m to wyprzedzajacy jednoslad tez powinien tyle
    zachowac, choc nie jest to okreslone.

    Ty za to jestes pieknym przykladem jak mozna ograniczac z pelna
    swiadomoscia swoja swobode i prawa. Gratuluje.

    Powinienes zorganizowac jakas ogolnopolska kontrakcje dla tej:
    http://www.motoautostrada.pl/artykul/motocyklem-bezp
    ieczniej-miedzy-samochodami

    --
    Artur