  • Data: 2010-03-26 00:04:02
    Temat: Re: nadajnik RF433
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-25 08:42, wilkxt pisze:

    > Pilot słyży do sterowania roletami w oknach, układem kodującym sygnał jest
    > mikrokontroler PIC16CF628A
    > http://www.ust.tke.pl/wilk/1.jpg
    > http://www.ust.tke.pl/wilk/2.jpg
    > Domysla sie ktos jak kodowany może być sygnał nadawany z mikrokontrolera?
    > Czy to może być Manchester?

    Może być. Najprościej będzie kupić pierwszy z brzegu odbiornik na
    433MHz, doczepić się oscyloskopem i rozczaić kodowanie. Zwykle jest
    banalne. Z braku oscyloskopu wystarczy AVRek, dane szybko przez radio
    nie idą. Jako odbiornik na 433MHz można zastosować coś ze stacji HopeRF
    albo Telecontrolli.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/