  • 51. Data: 2018-11-17 15:50:37
    Temat: Re: na zarowke
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-17 o 07:04, Kris pisze:

    > Nie wystawiają paragonu z każdym razem jak coś od nich biorę.
    > Wystawiają fakturę na początku kolejnego miesiąca

    To dlaczego opowiadasz takie pierdoły w dyskusji o wystawianiu
    paragonu? Dla ciebie paragon i faktura są tym samym?

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2018-11-17 18:06:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 listopada 2018 15:50:53 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > To dlaczego opowiadasz takie pierdoły w dyskusji o wystawianiu
    > paragonu?

    Wpierdzieluiłeś się do dyskusji w połowie to i moze się zagubiłeś
    Liwisz wyżej napisał:
    "W dniu 2018-11-16 o 14:31, Miroo pisze:
    -Zdecyduj się - paragon czy faktura?
    -Nie ma znaczenia.
    -Faktury to zupełnie inna bajka.
    -Taka sama. "

    Dla ciebie paragon i faktura są tym samym?
    Mi wisi czy dostane fakture czy paragon bo te kwitki mi do niczego niepotrzebne są.
    Biore cały miesiąc towar i płacę na początku kolejnego miesiąca
    I nie ma dla mnie znaczenia co i gdzie "nabiją"
    Jakbyś uważnie czytał to byś zauważył że pytałem tylko w którym momencie powinni
    "nabić"
    Liwiusz o i ile wybrnał linkiem z wesela to ciągle omija temat restauracji. Jak mi
    dają kotleta i lornetę a za godzie dopiero paragon na który jest "kotlet+lorneta" to
    zapytałem czy robią ok.
    Upierać się nie będe dzisiaj bo do tej pory na to uwagi nie zwracałem, jutro
    sprawdzę, ale raczej na paragonach z restauracji nie ma "usługa podania kotleta"
    tylko jest "kotlet" A wg tej dyskusji za "kotleta" winni drukować w momencie wydania
    go klientowi.

  • 53. Data: 2018-11-17 18:24:20
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 17 Nov 2018 09:06:30 -0800, Kris wrote:
    > jutro sprawdzę, ale raczej na paragonach z restauracji nie ma "usługa
    > podania kotleta" tylko jest "kotlet"

    A nie stoi tam czasem "usługa wliczona w cenę" albo podobnie?
    Wielokrotnie taki zwrot widziałem w różnych krajach (w Polsce nie
    przypominam sobie, ale też nigdy specjalnie na to nie zwracałem uwagi).

    Mateusz

  • 54. Data: 2018-11-17 18:42:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 listopada 2018 18:24:21 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > A nie stoi tam czasem "usługa wliczona w cenę" albo podobnie?
    > Wielokrotnie taki zwrot widziałem w różnych krajach (w Polsce nie
    > przypominam sobie, ale też nigdy specjalnie na to nie zwracałem uwagi).

    Jutro sprawdże
    Ale na szybko "paragon z restauracji" w grafika google wpisałem i raczej żadnych
    "usług" ta nie widać
    Np
    https://www.google.pl/search?q=paragon+z+restauracji
    &source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjI3d7X-9veAhWC
    1SwKHUFLAlsQ_AUIDigB&biw=837&bih=373#imgrc=pR8STK1PN
    uEt_M:

  • 55. Data: 2018-11-18 00:23:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    > A nie stoi tam czasem "usługa wliczona w cenę" albo podobnie?
    > Wielokrotnie taki zwrot widziałem w różnych krajach (w Polsce nie
    > przypominam sobie, ale też nigdy specjalnie na to nie zwracałem uwagi).

    Może gdzieś stoi, ale raczej rzadko. Nie podważa zresztą prostego faktu,
    że potrawa została wydana.

  • 56. Data: 2018-11-18 01:25:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie widac jak widac. Mozesz nie wiedziec bo nie wszyscy wszystko musza wiedziec.
    VAT 8% jest na usluge. Kupujesz i zjadasz w knajpie to jest to usluga gastronomiczna.
    Jak to samo kupisz w tej samej knajpie na wynos to jest to sprzedaz opodatkowana
    vatem 23%.

  • 57. Data: 2018-11-18 09:08:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 listopada 2018 01:25:45 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jak nie widac jak widac. Mozesz nie wiedziec bo nie wszyscy wszystko musza
    wiedziec. VAT 8% jest na usluge.

    Jak cukier w biedronce kupuję to kupuje cukier czy usługę?

    >Kupujesz i zjadasz w knajpie to jest to usluga gastronomiczna. Jak >to samo kupisz w
    tej samej knajpie na wynos to jest to sprzedaz >opodatkowana vatem 23%.

    Są w Łodzi knajpy gdzie ceny na wynos maja wyższe od tych na miejscu?

  • 58. Data: 2018-11-18 09:21:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-17 o 18:06, Kris pisze:

> [...]
    >
    > Dla ciebie paragon i faktura są tym samym?
    > Mi wisi czy dostane fakture czy paragon bo te kwitki mi do niczego niepotrzebne są.

    To że tobie wisi nie oznacza że jest tym samym.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2018-11-18 10:39:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 listopada 2018 09:22:09 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > To że tobie wisi nie oznacza że jest tym samym.
    1. Wskażesz gdzie napisałem że jest tym samym?
    2. W którym momencie wg Ciebie hurtownia budowlana w której kupuje materiały powinna
    "nabijać"?

  • 60. Data: 2018-11-18 11:20:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-18 o 10:39, Kris pisze:

    > 1. Wskażesz gdzie napisałem że jest tym samym?

    W tym w którym forsujesz że tobie wisi czy będzie to faktura czy
    paragon bo domyślnie oznacza to że nie ma między nimi różnicy.

    > 2. W którym momencie wg Ciebie hurtownia budowlana w której kupuje materiały
    powinna "nabijać"?

    Bez znaczenia jest moje zdanie.
    Liczy się zdanie urzędu skarbowego, zdanie szefostwa tej hurtowni
    a momentami zdanie klientów.
    Twoje zdanie liczy się tylko jeśli jesteś klientem.