  • 131. Data: 2016-05-26 01:12:21
    Temat: ot: thunderbird
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Weź se zainstaluj thunderbirda - wygodniejsze, lepsze, dobrze
    dzialajace. serio ciezko sie czyta twoje posty.
    https://www.mozilla.org/pl/thunderbird/

  • 132. Data: 2016-05-26 01:16:55
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    sprawa z ciezarowka jest prosta do dedukcji obserwując kierowcow na
    przejazdach:

    koles wjechal na tory za innym samochodem i nie mogl zjechac, wiec
    zostal tak jak stal na srodku.
    nagminnie to widze na ul Patriotow w Warszawie - są tam 2 jezdnie po
    środku przedzielone torowiskiem. nagminnie tam wjezdzaja (i stoją) na
    torach a ruch pociągów tam gęsty

  • 133. Data: 2016-05-26 08:01:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 25.05.2016 23:04, J.F. wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" napisał w wiadomości grup
    >
    > No no, zaczynam doceniac wloszczyzne.
    > Ta naczepa i ciagnik to przeciez kawal stali ...

    bo ja wiem...

    https://youtu.be/tPjQYF9GQnQ?t=102

    Shrek

  • 134. Data: 2016-05-26 11:28:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-25 o 23:20, Cavallino pisze:

    > Opuszczający się szlaban dla każdego normalnego, byłby wystarczającym
    > bodźcem co spierdzielania z tego miejsca za wszelką cenę.
    > One tak mają, że nie opuszczają się bez powodu.

    Ale jakby najpierw opuściły się wjazdowe a dopiero potem wyjazdowe
    to kolejarzom stała by się jakaś krzywda, obrazili by się
    czy nie wykonali by jakiejś normy kasowania konkurencji ?

    Łatwiej jest przeprogramować urządzenie niż iluś szoferaków
    bez wykształcenia. Ale ten spec z kolejnictwa co na to nie wpadł
    też ma widoczne braki. Bardziej się widać na kierowcę nadaje.

    Pozdrawiam

  • 135. Data: 2016-05-26 11:43:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 26.05.2016 11:28, RadoslawF wrote:

    > Ale jakby najpierw opuściły się wjazdowe a dopiero potem wyjazdowe
    > to kolejarzom stała by się jakaś krzywda, obrazili by się
    > czy nie wykonali by jakiejś normy kasowania konkurencji ?

    Z tego co widzę to tam były półrogatki:

    https://youtu.be/YqTweUihbGE?t=1

    "wjazdowe" się zamykają, "wyjazdowych" po prostu nie ma.

    Jak ktoś głupi, to i wszyscy inżynierowie na świecie mu nie pomogą,
    chyba, że w konstrukcji kaftau bezpieczeństwa i dobrze wyłożonej
    miękkimi materiałami izolatki.

    Shrek.

  • 136. Data: 2016-05-26 13:05:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze powinny byc szlabany tylko dla wjezdzajacych. I powinny byc aparaty
    fotograficzne ktore by uwiecznialy poczynania kierowcow. Oprocz tego za wjechanie
    wtedy kiedy nie wolno wjechac dwadziescia punktow i tysiac zlotych mandatu.

  • 137. Data: 2016-05-26 20:31:58
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 20.05.2016 o 18:55, J.F. pisze:

    > Mowisz, ze automat ma za mala moc, aby solidna rure udzwignac ? :-)
    >
    > No ale kierowca widzi cos szerokiego i nie bardzo wie co to jest.
    > Choc z gory ciezarowki ma lepszy widok.
    >
    > J.

    I ty naprawdę byś się zastanawiał co bardziej zniszczy samochód, kawałek
    nawet najgrubszej rury w spoczynku czy lokomotywa z prędkością 100km/h?
    Ale rzeczywiście, szlaban zamknięty należy stać.
    Szkoda że na torach.

  • 138. Data: 2016-05-26 21:48:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 26.05.2016 13:05, Zenek Kapelinder wrote:
    > Oczywiscie ze powinny byc szlabany tylko dla wjezdzajacych.

    Ale przecież były. Ba, nawet na filmie widać, że pajac był _za_
    szlabanem. Tylko biedak nie wiedział, że nie należy stać na torach przy
    czerwonym świetle i zamknietych rogatakach, bo maszynista spierdolił i
    nie słyszał trąbienia...

    Shrek

  • 139. Data: 2016-05-26 23:19:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > Ale jakby najpierw opuściły się wjazdowe a dopiero potem wyjazdowe
    > to kolejarzom stała by się jakaś krzywda, obrazili by się
    > czy nie wykonali by jakiejś normy kasowania konkurencji ?

    i tak właśnie jest.
    nie widziałeś nigdy działającego przejazdu?
    <https://www.youtube.com/watch?v=YTG8y-FFS_o>

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 140. Data: 2016-05-27 10:39:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 02:04, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Przede wszystkim, to idiota, jesli nie bandyta, jest ten, kto
    > zaprojektowal przejazd, w ktorym szlabany moga uwiezic samochod na
    > przejezdzie. Tym razem nikt nie zginal, ale moglo byc gorzej.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Obejrzyj sobie ten kadr: https://youtu.be/YqTweUihbGE?t=1
    Rogatka to ten szary słupek na tle tylnej części kabiny. Nie jest prawdą
    zatem, że rogatka zamknęła mu się przed kabiną. Prawdopodobnie był na
    styk z drągiem i zastanawiał się właśnie, czy jak przejedzie to sobie
    szoferkę porysuje. Prawdopodobnie nie wjechał też omijając półzaporę -
    bo wtedy auto stałoby lekko ukośnie. Pewnie dochodzenie wykaże, czy
    wjechał na czerwonym świetle czy coś nawaliło i rogatki opuszczały się
    bez odpowiedniej zwłoki po włączeniu światła.
    T.