  • Data: 2016-05-21 08:16:07
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2016 o 20:44, Shrek pisze:

    > Praktycznie na każdym

    > Z tym trzeba uważać. Chyba na bieszczadzkiej wąskotorówce ktoś przykleił
    > "jeżdzimy rzadko ale celnie";)

    > A to rzeczywiście skandal - na takich powinno się nie dość że zdejmować
    > oznakowanie, to stawiać tabliczkę "przejazd wyłączony z eksplatacji". Po
    > to żeby ludzie się nauczyli, że na _każdym_ oznaczonym trzeba się
    > rozejrzeć.

    ja tam nie wiem jakie jest prawdopodobieństwo śmierci na przejeździe
    strzeżonym. Wydaje mi się że bliskie katastrofie lotniczej (szczególnie
    na równych przejazdach, gdzie nie musisz 3km/h przejeżdżać żeby koła nie
    urwać). Latam samolotami, a na przejazdach strzeżonych staram się
    rozglądnąć, ale zdarza się że wjeżdżam mimo że nie widzę torów w dwie
    strony. Musi być niezły splot wydarzeń żeby we mnie walnął pociąg. Błąd
    obsługi lub oprogramowania, przejazd bez widoczności w danym kierunku
    (nie dający możliwości wyhamowania lub przyspieszenia po zauważeniu
    pociągu). To chyba prędzej tir mnie zamiecie naczepą na jakiejś drodze
    wojewódzkiej, jak spadnie więcej śniegu.

    Łukasz