  • 61. Data: 2011-12-24 01:13:10
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-12-2011 00:57, to pisze:

    >> Musiałbym być żoną megrimsa ;)
    > Ona ma YETI! Nie myl!

    ET, Yeti..ech..fakt, pochrzaniło mi się :]

    --
    Paweł

  • 62. Data: 2011-12-24 01:55:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lewis,

    Saturday, December 24, 2011, 12:39:10 AM, you wrote:

    > W sezonie? 40l/h łyka spokojnie ;)

    40l/h to Jarkowi parę lat temu Nubira 2.0 paliła.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 63. Data: 2011-12-24 07:29:31
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > ... mnie nie chodzi o to jakie kolory widzą auta z przeciwka
    > ... mnie interesuje to co ja widzę ...
    Tak samo jak ja.
    > Na barwę postojówek też sram - mają być po prostu ... bo wymagają tego
    > przepisy
    Światło z tych Vision jest bardzo mocne i białe, dlatego jak Ci nie przeszkadza żółta
    postojówka to OK.
    ... a już pędziłem na stację :)
    Jak używałem tych żarówek, to mijania miałem tak ustawione i tak pięknie zamiatały,
    że drogowych nie
    musiałem używać. A białe elementy na drodze po horyzont odbijały światło :)
    Nie wiem czy w standardowych mocach jest coś lepszego, mocniejszego o bielszym
    świetle od nich.
    --
    Krzysiek

  • 64. Data: 2011-12-24 10:30:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Dec 2011 00:39:10 +0100, Lewis napisał(a):

    > W sezonie? 40l/h łyka spokojnie ;)

    Byle nubira z dwulitrowym silnikiem potrafila przepalic 40l/h, ale znalezc
    odpowiednia autostrade nie tak latwo. Choc 14h moze sie wykroi, np dzis w
    nocy. Tylko jak - Niemcy nie sa takie duze, chyba zeby tak Tour de DE :-)

    Ale z przerwami na tankowanie ... trudno bedzie :-)

    J.

  • 65. Data: 2011-12-24 10:37:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-24 10:30, J.F. pisze:

> [...]
    > nocy. Tylko jak - Niemcy nie sa takie duze, chyba zeby tak Tour de DE :-)
    >
    > Ale z przerwami na tankowanie ... trudno bedzie :-)

    A ta nubira przepalała w 100% to co tam się w nią lało czy tylko z
    grubsza? ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 66. Data: 2011-12-24 10:58:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego jesli moge spytac, chcesz kupic konkretnie te zarowki ?
    > Przyrost ilosci swiatla do normalnych to moze z 10%.

    Też nie rozumiem...
    Kupiłby sobie lepiej konwersję do HIDów, byle nie te różowe ;-)

  • 67. Data: 2011-12-24 14:28:43
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Powiem Ci że z roku na rok coraz bardziej nienawidzę jeździć samochodem
    > po mieście czy podmiejskich aglomeracjach. Ekstremalnie mnie to męczy -
    > brak płynności, ruszanie spod świateł w tempie rowerowym.. ludzie patrzą
    > chyba tylko przez przednią szybę, mając w dupie że są jeszcze inni na
    > drodze. Zatrzymują się bez sensu czy powodu, tak że co chwilę trzeba ich
    > omijać. Zastanawiają się nad Bóg wie nad czym. Trzeba nonstop jeździć
    > asekuracyjnie, ciągle uważając żeby ktoś nie trafił z prawej czy lewej -
    > jakbym był przeźroczysty.

    Ja tam lubię jazdę w każdej postaci, korki też mogą być. Traktuję je jak
    grę logiczną pt. "jak wyprzedzić/ominąć jak najwięcej aut". :>

    > Straciłem już zapał do posiadania fajnego
    > samochodu, zwyczajnie nie ma gdzie jeździć :(

    Fajne, jak fajne, ale szybkie się przydaje. Fajnego w sensie nowego i
    drogiego trochę szkoda na te korki i parkingi.

  • 68. Data: 2011-12-24 14:33:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-12-2011 14:28, to pisze:

    > Ja tam lubię jazdę w każdej postaci, korki też mogą być. Traktuję je jak
    > grę logiczną pt. "jak wyprzedzić/ominąć jak najwięcej aut". :>

    Masochista ;)

    > Fajne, jak fajne, ale szybkie się przydaje. Fajnego w sensie nowego i
    > drogiego trochę szkoda na te korki i parkingi.

    No właśnie o to chodzi. Przy moim szczęściu, zaraz by mi ktoś w kufer
    wjechał :S

    --
    Paweł

  • 69. Data: 2011-12-24 14:36:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 24 Dec 2011 13:28:43 GMT, to napisał(a):
    > begin DoQ
    >
    > Ja tam lubię jazdę w każdej postaci, korki też mogą być. Traktuję je jak
    > grę logiczną pt. "jak wyprzedzić/ominąć jak najwięcej aut". :>

    W pewnym momencie wydoroslejesz i aut przybedzie i zauwazysz ze po kilku
    takich wyprzedzaniach z narazeniem zycia zyskales nic, pare sekund, no
    czasem pare minut :-)

    J.

  • 70. Data: 2011-12-24 16:18:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin J.F.

    > W pewnym momencie wydoroslejesz i aut przybedzie i zauwazysz ze po kilku
    > takich wyprzedzaniach z narazeniem zycia zyskales nic, pare sekund, no
    > czasem pare minut :-)

    Korek? Narażenie życia? Chyba zderzaka. ;)