  • 11. Data: 2011-12-23 21:09:28
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Magnetyzer mi kurwa pasuje tylko do tych ... kaprys mam ... żona lubi
    > robić mi loda na masce w poświacie rzucanej tylko przez te żarówki ...
    >
    > Ki huj Cie to obchodzi ?

    No brawo buraczany wiesniaku, popisales sie w przedeniu swiat.

    sz.

  • 12. Data: 2011-12-23 21:10:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-12-2011 21:05, szufla pisze:

    > Oczywiscie, kupilem na probe. 1 wytrzymala 2 miesiace, 2 padla 2 tyg.
    > pozniej. Skrocenie skretki z wolframu moje oko odebralo jako powiedzmy okolo
    > +10% swiatla, chociaz inna temp barwowa u niektorych powoduje orgazm :)

    Sprytne masz oko. Kiedyś kupiłem skarpetki w Auchan, po praniu skurczyły
    się nieco - moja stopa oceniła to na jakieś 8%. Nie polecam.

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2011-12-23 21:13:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-23 21:09, szufla pisze:
    > No brawo buraczany wiesniaku, popisales sie w przedeniu swiat.

    Pisze się głąbie ŚWIAT ... z angielska WORLD ... No chyba, że
    chodziło ci o jakieś katolickie zabobony ... , że jubel z okazji
    urodzin panbozi czy innego oszołoma zjaranego trawą pare tysi
    lat temu ...

    Zatem kulturalniej do jebniętego katola: Dziękuję Ci, gdyż Twa
    płynąca z katolickiej duszy, pomoc okazała się dla mnie
    bezcenna. Dzięki Tobie, kierowanemu miłością do bliźniego,
    katolu, mogę podjechać na konkretną stację benzynową i zanabyć
    produkt, który bardzo chciałem kupić celem ... (wstaw se
    cokolwiek ... krzyż chciałem oświetlać).

  • 14. Data: 2011-12-23 21:16:56
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > stację benzynową i zanabyć produkt, który bardzo chciałem kupić celem ...
    > (wstaw se cokolwiek ... krzyż chciałem oświetlać).

    Juz ?
    Zaplules monitor ?
    To wypierdalaj palancie.

    sz.

  • 15. Data: 2011-12-23 21:17:54
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Sprytne masz oko. Kiedyś kupiłem skarpetki w Auchan, po praniu skurczyły
    > się nieco - moja stopa oceniła to na jakieś 8%. Nie polecam.

    Dziekuje, bede mial na uwadze :)

    sz.

  • 16. Data: 2011-12-23 21:18:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-23 21:16, szufla pisze:

    > Juz ?
    > Zaplules monitor ?
    > To wypierdalaj palancie.

    Kultura wyssana z mlekiem matki. Zawsze mówiła mi to po stosunku
    i zainkasowaniu 50 PLN.

    Wesołych świunt katolu :)

    Jutro podzielisz się wafelkiem ? Co byś się nie udławił ...
    Hujowo tak zdychnąć nie po bożemu :)

  • 17. Data: 2011-12-23 21:24:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jutro podzielisz się wafelkiem ? Co byś się nie udławił ... Hujowo tak
    > zdychnąć nie po bożemu :)

    Jak możecie obaj? Dopiero 1,5 roku minęło od śmierci naszego Śp.
    Prezydenta, ciszej nad tą trumną!

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2011-12-23 21:27:32
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > i zainkasowaniu 50 PLN.
    >
    > Wesołych świunt katolu :)
    >
    > Jutro podzielisz się wafelkiem ? Co byś się nie udławił ... Hujowo tak

    Powiedz ile trzeba było twojej starej sniegu w pizde napchac, zeby ulepic
    takiego balwana ?

    sz.

  • 19. Data: 2011-12-23 21:30:13
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Zieeew ... Ale dzięki Krzyśku, że udzieliłeś mi stosownej lekcji
    > używania interneta ;)
    Daleki jestem od udzielania lekcji.
    Myślałem ma czas latać po stacjach to może lepiej podskoczyć na Śliczną, no i pewnie
    taniej.

    A zdradzisz czemu musi na stacji?
    --
    Krzysiek

  • 20. Data: 2011-12-23 21:34:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-23 21:27, szufla pisze:

    > Powiedz ile trzeba było twojej starej sniegu w pizde napchac, zeby ulepic
    > takiego balwana ?

    Cytuję *katolika* powyżej ...

    ... i poniżej:

    "popisales sie w przedeniu swiat."

    I poniżej:

    "wypierdalaj palancie."

    i poniżej:

    "ile trzeba było twojej starej sniegu w pizde napchac"

    1. Odpowiadam : metr sześcienny
    2. Katoliczyna ... pełną gębą ;)
    3. Wolę być jebanym chamem i lewakiem - niż zakłamaną kurwą -
    katolakiem ;)

    Wesołych świąt szmatko :)