  • 21. Data: 2009-04-12 19:30:53
    Temat: Re: na gumie zaledwie stówą
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    WIADRO pisze:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1595203,0,,szalony_moto
    cyklista__29_punktow_i_1500_zlotych,wiadomosc.html

    No ten to ofiara polowania na Cargo jak rozumiem..., bo Wirazowa to
    jakos tam o ile mnie skleroza nie myli. Do tego wszystko wskazuje na to,
    ze drapneli go raz i dalej sie domagal drapniecia wiec... coz bylo
    robic, skoro sie domagal.

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 22. Data: 2009-04-12 19:34:49
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Bartas_M5 pisze:

    > Chodziło mi o adrenaline, o wyzwania jakie stawia przed nami,
    > prawdziwymi fajterami każdy wyjazd na droge.

    O kurcze! Dobrze zes mi przypomnial..., bo juz zapomnialem. Ide ogladac
    "M jak Mdlosci".... <ziew...>

  • 23. Data: 2009-04-12 19:38:25
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Bartas_M5" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ale się Nas czepiają. To gdzie mamy rozładowywać wysoki poziom adrenaliany
    > jak nie na drogach? Nie po to kupujemy takie sprzęty, żeby jeździć jak
    > niedzielni kierowcy. Kupujemy je i tak jeździmy, żeby wzbudzać posziw i
    > szacunek. Wesołych Świąt.

    Pojechałeś po bandzie :)
    Mam fajną kosiarkę samojezdną i jakoś nie mam zapędów żeby się na drogach
    lansować i narażać siebie i innych, a kosiareczka jest naprawdę zajeb...
    JBB

  • 24. Data: 2009-04-12 19:41:03
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem co to ten "posziw" ale musi byc duzo warte.

    Może posiew ?? To w sumie by się zgadzało - bakterie go dopadły :)

  • 25. Data: 2009-04-13 07:46:20
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > ty seks widziałeś tylko na widele, a ostatnią i jedyną panienką z jaką
    > spałeś był wał z kołdry

    i pisze to ten co miał mnóstwo dziewczyn, a wszystkie ich imiona
    kończyły sie na "*.jpeg"

    ps. co to wał z kołdry? zatrzyma toto płyn ejakulacyjny? bo mam
    problem, ścieka to i za każdym razem zalewam sąsiadkę na dole :)
    w której też wzbudzam podziw i szacunek

    kiedyś nawet sam w sobie wzbudziłem podziw i szacunek, tylko raz, gdy
    brązem tak rzuciłem o porcelane, że stało jak wryte..
    teraz już tak nie potrafię i czuję w sobie pustkę, odechciało mi się
    żyć, kiedy to nagle zdałem sobie sprawę co jest ważne w życiu..

    --
    wiadro

  • 26. Data: 2009-04-13 08:59:21
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Spider A.J."

    > Cos z tego wynika?

    ze lepiej bylo, jak jezdzili poldkami, nie mieli "250 koni pod maska", a
    potrafili dogonic jadacego 100 km/h
    znowu wraca temat, do czego sluza nieoznakowane pojazdy drogowki: nie do
    zapewniania bezpieczenstwa tylko do zarabiania kasy

    --
    ania

  • 27. Data: 2009-04-14 08:07:30
    Temat: Re: na gumie zaledwie stów?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Wrzucilem te wiadomosc jako ciekawostke do poczytania.

    [ziew]

  • 28. Data: 2009-04-14 11:00:44
    Od: a...@g...com

    Retorycznie irytujące i zastanawiające jest to, dlaczego na takiej
    drodze jest tak niskie ograniczenie prędkości, do powiedzmy prędkości
    dobrze wytrenowanego charta.