  • 11. Data: 2009-04-12 09:50:08
    Temat: Re: na gumie zaledwie stówą
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 12 Kwi, 11:06, "Bartas_M5" <b...@i...pl> wrote:
    > Ale się Nas czepiają. To gdzie mamy rozładowywać wysoki poziom adrenaliany
    > jak nie na drogach? Nie po to kupujemy takie sprzęty, żeby jeździć jak
    > niedzielni kierowcy. Kupujemy je i tak jeździmy, żeby wzbudzać posziw i
    > szacunek. Wesołych Świąt.

    podziw i szacunek to ja mam tylko zaraz jak sie rozbiorę, w trakcie i
    po seksie z panienkami, agresję też odpowiednio tam i ówdzie pożytkuje
    a na drodze to ja niedzielny kierowca jestem

  • 12. Data: 2009-04-12 12:02:14
    Od: "Bartas_M5" <b...@i...pl>

    a kto tu mówi o agresji?:)
    Chodziło mi o adrenaline, o wyzwania jakie stawia przed nami, prawdziwymi
    fajterami każdy wyjazd na droge.

  • 13. Data: 2009-04-12 12:03:36
    Od: "Bartas_M5" <b...@i...pl>

    eee, nie. Dlaczego?
    Mam zamiar kupićjak najszybciej jakiegoś przecinaka wymiatacza.
    Więc będę tutaj się udzielał troche więcej jak ostatnio, i opisywał swoje
    dokonania godne podziwu i szacunku.

  • 14. Data: 2009-04-12 13:00:44
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Bartas_M5" <b...@i...pl> wrote
    > eee, nie. Dlaczego?
    > Mam zamiar kupićjak najszybciej jakiegoś przecinaka wymiatacza.
    > Więc będę tutaj się udzielał troche więcej jak ostatnio, i opisywał swoje
    > dokonania godne podziwu i szacunku.

    Szkoda, ale w sumie dziennikarze beda mieli znowu o czym napisac.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 15. Data: 2009-04-12 14:16:54
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Spider A.J." wrote...
    > "Bartas_M5" wrote
    >
    > Szkoda, ale w sumie dziennikarze beda mieli znowu o czym napisac.

    Nie ma sie co przejmowac... troche bedzie smiesznie, ale nie sadze, zeby
    zbyt dlugo sobie naprzecinal wymiatajac. Potem dziennikarze napisza,
    statystyke uaktualnia i zycie bedzie sie toczyc nadal.

    --
    pozdro
    James

  • 16. Data: 2009-04-12 14:51:02
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Bartas_M5 pisze:
    > wzbudzać posziw i szacunek.

    Nie wiem co to ten "posziw" ale musi byc duzo warte.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 17. Data: 2009-04-12 14:52:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Bartas_M5 pisze:
    > a kto tu mówi o agresji?:)
    > Chodziło mi o adrenaline, o wyzwania jakie stawia przed nami,
    > prawdziwymi fajterami każdy wyjazd na droge.

    Ty ! Fajter ! Za duzo po lekcjach grasz na komputerku.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 18. Data: 2009-04-12 16:34:00
    Od: "r...@p...onet.pl" <k...@n...test.onet.pl>

    Kuczu pisze:

    > Ty ! Fajter ! Za duzo po lekcjach grasz na komputerku.

    kuczu, idź wyrzuć smieci matka prosiła

  • 19. Data: 2009-04-12 16:36:08
    Od: Konrad Zmaślicki <k...@w...pl>

    WIADRO pisze:

    > podziw i szacunek to ja mam tylko zaraz jak sie rozbiorę, w trakcie i
    > po seksie z panienkami, agresję też odpowiednio tam i ówdzie pożytkuje
    > a na drodze to ja niedzielny kierowca jestem

    ty seks widziałeś tylko na widele, a ostatnią i jedyną panienką z jaką
    spałeś był wał z kołdry

  • 20. Data: 2009-04-12 17:13:25
    Od: millo <m...@w...pl>

    Bartas_M5 napisał:

    > Więc będę tutaj się udzielał troche więcej jak ostatnio, i opisywał swoje
    > dokonania godne podziwu i szacunku.

    ROTFL
    --
    millo
    Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami