  • 41. Data: 2014-11-25 23:10:15
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m52t8c$18j$...@d...me...

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Widzę z tego co piszesz, że swój błąd już zauważyłeś i bardzo Cię to ubodło

    Widzisz jedynie urojenia, bynajmniej nie techniczne, ani nawet miraże.

    >że Amerykanin Ci błedy językowe w Twoim ojczystym języku wytyka...:-)))

    Hehehe, azbestowy hamerykon :-)

  • 42. Data: 2014-11-26 00:27:57
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-11-25 16:48, rs pisze:

    > ludzie czy was już do końca tutaj pogięło? to już nawet na tak proste
    > pytanie nie potraficie odpowiedzieć, bez jakiejś chorej interpretacji?
    > czy z was tutaj kompleksy tak wyłażą, czy was karmią czymś niezdrowym?

    Panasonic CM1 albo FZ-X1. Reszta to popierdułki.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 43. Data: 2014-11-26 01:13:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    aL <b...@w...pl> wrote:

    > Panasonic CM1 albo FZ-X1.
    > Reszta to popierdułki.

    Czym się te dwa wyróżniają na plus od reszty popierdułek, Twoim zdaniem?

  • 44. Data: 2014-11-26 01:33:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rs" 54738ad9$0$42793$c3e8da3$9...@n...astraweb.com

    Ja czekam na samoleda w niskiej cenie. (może być bez s)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2014-11-26 01:40:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "aL" <b...@w...pl> wrote in message

    > Panasonic CM1 albo FZ-X1. Reszta to popierdułki.

    Ten pierwszy CM1 to właściwie aparat cyfrowy z funkcją smartfonu :-)
    http://www.panasonic.com/de/consumer/foto-video/lumi
    x-kompaktkameras/dmc-cm1.html
    I jeszcze kosztuje 900 Euro... :-)

    Ten drugi to 5-calowy wodoodporny (IP68) tablet (?) z Andkiem 4.4
    do zastosowań specjalnych, w ciężkich warunkach terenowych...
    http://business.panasonic.de/computerloesungen/tough
    pad/fz-x1
    Ceną już się tak łatwo nie chwalą, ale można sobie wyobrazić
    że odbiorca wojskowy/przemysłowy a nie konsumer domowy,
    więc cena będzie porażająca i odstraszająca :-)

    Hm... przyznaję, że wybór oryginalny ale dosyć również nietypowy.
    Mało kto potrzebuje aż tak zaawansowanego aparatu foto w smartfonie
    albo standardu IP68 w maluśkim tablecie, choć przy zmianie wody
    w morskim akwarium akurat ta cecha mogła by mi się przydać :-)

    Ponawiam więc swoje poprzednie pytanie - czym
    *Twoim zdaniem* te dwa zasługują na wyróżnienie?

    Cała linia produktów "mobilnych" Panasonica (przyznaję że ciekawa):
    http://business.panasonic.de/computerloesungen/sites
    /default/nfsfiles/technical_downloads/1_00111143_Pro
    duct%20Overview_v5-PDF-version_0.pdf

  • 46. Data: 2014-11-26 01:40:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:m5375u$ong$3@node1.news.atman.pl...

    > "rs" 54738ad9$0$42793$c3e8da3$9...@n...astraweb.com
    >
    > Ja czekam na samoleda w niskiej cenie. (może być bez s)

    Mało jest amoledów na rynku? Co to znaczy "niska" cena?

  • 47. Data: 2014-11-26 07:23:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-25 16:48, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > No ale takie stwierdzenie nikomu w niczym nie pomoże bo nie wiemy jakie
    > kryteria bierzesz pod uwagę. Dla mnie może być coś innego ważne niż dla
    > Ciebie.
    > Porównaj, proszę, Nexusa 6 i iPhone 6+ i napisz czemu lepszy... Wymień choć
    > 3-4 najważniejsze kryteria w ktorych nad iPhone6+ góruje.

    Wystarczy jedno - nie jest ajfonem. Jest to tak wielka zaleta i
    przewaga, że wymienianie innych (a są) mija się z celem.

    > No i na koniec wytłumacz proszę Ghostowi o co Ci chodziło z tym "ekran ma
    > wiekszy mimo ze jest w podobnym rozmiarze" bo biedak nie zajażył i na mnie
    > szczeka ze to ja źle Cie zrozumiałem... :-D
    >
    > Napisałeś, że zaletą Nexusa6 w stosunku do iPhone6+ jest to, że mimo
    > podobnych rozmiarów zewnętrznych użytkową powierzchnię ekranu ma Nexus6
    > większą od iP6+, prawda?

    Próbujesz mało sprytnie odwrócić kota ogonem - nie zrozumiałeś całości a
    usiłujesz uzyskać potwierdzenie dla fragmentu, który o dziwo
    zrozumiałeś. O co chodzi podkreśliłem.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 48. Data: 2014-11-26 14:19:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Wystarczy jedno - nie jest ajfonem. Jest to tak wielka zaleta
    > i przewaga, że wymienianie innych (a są) mija się z celem.

    Jaja sobie robisz, prawda?

    - wiesz... wolę mercedesa od bmw
    - o tak? dlaczego? wygodniejszy? tańszy? mocniejszy? mniej się psuje?
    - a... bo mercedes nie jest bmw.

    Czy taki dialog nie jest dla Ciebie śmieszny?
    Bo mniej więcej na tym poziomie napisałeś o telefonie...

    > Próbujesz mało sprytnie odwrócić kota ogonem - nie zrozumiałeś całości a
    > usiłujesz uzyskać potwierdzenie dla fragmentu, który o dziwo zrozumiałeś.
    > O co chodzi podkreśliłem.

    Mirku, napisałeś bardzo mgliście oryginalną swoją wypowiedź.
    Podałeś 1. informację ogólną że jest lepszy i
    2. że ma większy ekran mimo podobnych rozmiarów.

    Nie napisałeś *dlaczego* uważasz że jest lepszy - teraz dopiero dodałeś
    coś co można interpretować "jest lepszy bo nie jest iPhonem" - co
    jest dosyć śmieszne, (głupie?) i bardzo ideologiczne, niekonkretne...

  • 49. Data: 2014-11-26 14:25:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > - a... bo mercedes nie jest bmw.
    >
    > Czy taki dialog nie jest dla Ciebie śmieszny?
    > Bo mniej więcej na tym poziomie napisałeś o telefonie...

    i jak Ci się śmieje z tego gościa co go widzisz w lustrze?
    Bo to sa właśnie twoje teksty.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 50. Data: 2014-11-26 14:31:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > i jak Ci się śmieje z tego gościa co go widzisz w lustrze?
    > Bo to sa właśnie twoje teksty.

    Moje? A to ciekawe...
    Możesz to uzasadnić? O które moje teksty Ci chodzi?

    To Mirek przecież napisał, że główną zaletą Nexusa 6 nad iPhone 6 jest
    fakt, że Nexus nie jest iPhonem. Dla mnie to troche śmieszna
    argumentacja...