  • 51. Data: 2014-11-26 14:40:25
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m528ch$6dp$...@d...me...

    >No i na koniec wytłumacz proszę Ghostowi o co Ci chodziło z tym "ekran ma
    >wiekszy mimo ze jest w podobnym rozmiarze" bo biedak nie zajażył i na mnie
    >szczeka ze to ja źle Cie zrozumiałem... :-D

    Dlaczego swoja niegramotność wrzucasz na plecy Mirka? Już nie wystarczy ci,
    ze wmawiasz mi, ze nie odróżniam operacyjnej od masowej?

  • 52. Data: 2014-11-27 08:35:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-26 14:19, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Jaja sobie robisz, prawda?

    Nie

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 53. Data: 2014-11-27 14:22:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    > Dnia 2014-11-26 14:19, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Nie

    Zaciekawiłeś mnie teraz na temat tego czym się w życiu zajmujesz,
    kim jesteś z zawodu/wykształcenia...
    Twój sposób argumentacji jest, powiedziałbym, kuriozalny.

  • 54. Data: 2014-11-27 20:40:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-27 14:22, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Zaciekawiłeś mnie teraz na temat tego czym się w życiu zajmujesz,
    > kim jesteś z zawodu/wykształcenia...
    > Twój sposób argumentacji jest, powiedziałbym, kuriozalny.

    Tylko dla takich fanboi marki jak ty.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2014-11-27 22:11:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Twój sposób argumentacji jest, powiedziałbym, kuriozalny.

    Preferujesz manipulacje, kłamstwa i wmawianie? Nie wiąz tego z zawodem,
    przecież nie jesteś prawnikiem.

  • 56. Data: 2014-11-29 18:54:06
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-25 o 22:18, Pszemol pisze:

    > W czyjej ocenie mu nic nie brakuje? Twojej? A znasz wszystkie kryteria
    > jakimi posługuje się orzy wyborze kupujący?

    Tak w mojej. Tak znam doskonale te kryteria dla których niektórzy są
    gotowi płacić za konkretny telefon 3 razy tyle co za inny. Po prostu
    przede wszystkim nie o to aby mieć coś lepszego, bo faktycznie ta
    lepszość często jest wielce dyskusyjna, chodzi o to aby mieć droższy..
    lepiej wyglądający na papierze.

    > I jak definiujesz "odpowiednik"?
    > Bo jakkolwiek w sferze urządzeń z Androidem na pokładzie łatwo między dwoma
    > producentami odszukać odpowiedników to jednak już pomiędzy platformami jest
    > dużo trudniej ustalić co dla kogo będzie odpowiednikiem...

    Odpowiednik, czyli jakość fotek, rozmów, głośność, szybkość chwytanie
    fiksa przez GPS, wytrzymałość baterii itd. a więc co tu mają do rzeczy
    platformy. Czy naprawdę sądzisz że można wykazać w jakimś zakresie
    wyższość Andka nad iOS czy WP i odwrotnie?

> [...]
    > tabletów z Androidem lub Windows RT na pokładzie to jednak skończyło się na
    > zakupie iPada Air 10" z dyskiem 128Gb i modemem LTE za $950. I zapewniam
    > Cię, że dla tej osoby trzy stówki w jedną czy drugą stronę przy zakupie
    > sprzętu tego typu nie robiło absolutnie żadnej różnicy. Uznałem bowiem, że
    > przy uslalonych kryteriach to będzie najlepszy produkt spełniający
    > funkcjonalne kryteria użytkownika. I wiesz co? Po kilku miesiącach wiem że
    > dokonaliśmy słusznego wyboru - właścicielka jest bardzo zadowolona i używa

    Ale nie różnicowaliście z innym sprzętem.. Wiesz, gdy się przesiadłem z
    Mustanga na Vectrę to myślałem że gporzej już upaść nie można. Jednak w
    miarę jeżdżenia okazało sioę że i ta Vectra to wcale nie takie złe auto.
    Przykładowo - spalanie to 8,5 litra gazu, klocki hamulcowe idzie dostać
    za 17zł itd. Gdyby jeszcze tak miała lepsze fotele i nagłośnienie audio
    to szczerze polecałbym jej zakup zamiast Mustanga.

    > Sugerujesz, że każdy powinien wybierać tylko telefony z dwoma gniazdami pod
    > SIM?
    Sugeruję tylko to że dwie karty SIM to większe możliwości wykorzystania.
    Ktoś słysząc że telefon ma tylko jedną kartę może o nim powiedzieć g*no,
    i będzie miał do tego pełne prawo.

> [...]
    > kupuje coś tak drogiego musi kupować dla szpanu i na kredyt bo przecież
    > myśl, że dla kogoś to jest ulotna zabawka jedna z wielu takich które sobie
    > kupi zwyczajnie dla zabawy jest niewiarygodna...
    >
    > Każdy sądzi innych według swoich własnych doświadczeń i horyzontów
    > poznawczych - jak ktoś zarabia te 2000zł brutto i przykłada swoje kryteria
    > wyboru jakich używa przy tego typu zakupach do interpretacji wyborów kogoś
    > kto ma dochody 10x większe to nie dziwi mnie że dochodzi do nieporozumień
    > czy czasem nawet konfliktów i posądzania o szpanerstwo czy chęć wywołania

    Nie za drogi, ale raczej przepłacony. Naprawdę nie ma żadnych przesłanek
    aby aż tyle przepłacać za logo firmy i trochę lepszą jakość..

    Tak, oczywiście masz rację z tą oceną. Jednak odnosisz się do ogółu
    nabywców, a ja przypominam że raczej z milionerów to nikt tu na grupie
    nie udziela się, także bardzo wątpliwa jest obecność przedstawicieli tzw
    klasy średniej zarobkowej.

  • 57. Data: 2014-11-29 22:17:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 20:57, Pszemol pisze:
    > Oczywiście że mówimy o zarobkach brutto.
    > Ale co z tego dla tej dyskusji wynika?

    Wynika z tego tyle że jesteś oderwany od polskiej rzeczywistości i nie
    zdajesz sobie sprawy że średnią krajową w Polsce podbija w górę mała
    garstka ludzi zarabiających setki tysięcy a większość społeczeństwa nie
    przekracza 2000 zł na rękę. Ta garstka nie jest w żaden sposób
    miarodajna. Pomyśl o tym co piszesz i do kogo bo potem będziesz
    zdziwiony odpowiedziami nie przystającymi do Twojego mylnego wyobrażenia.

  • 58. Data: 2014-11-29 22:35:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > Pomyśl o tym co piszesz i do kogo bo potem będziesz zdziwiony
    > odpowiedziami nie przystającymi do Twojego mylnego

    Nie jest to prawda co piszesz. Specjaliści, a jest ich miliony, nie
    wyrabiają setek tysięcy na miesiąc - znam osobiście około 10
    inżynierów i 5-6 managerów w Polsce, więc orientuję się jakie
    są zarobki. To, że Ty zarabiasz 2000zł nie znaczy że wszyscy tyle
    zarabiają oprócz kilku gwiazd filmowych i prezenterów TV.
    Wbrew temu co piszesz, kwota zarobków jest bardziej monotonnie
    niż skokowo zmienna w społeczeństwie.

  • 59. Data: 2014-11-29 22:51:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-29 o 22:35, Pszemol pisze:
> [...]
    > zarabiają oprócz kilku gwiazd filmowych i prezenterów TV.
    > Wbrew temu co piszesz, kwota zarobków jest bardziej monotonnie

    Jak widać nie znasz polskich realiów.
    Poczytaj o rozwarstwieniu dochodów, współczynniku Giniego...
    A ja mogę napisać że znam kilkadziesiąt osób której zarabiają poniżej
    2000 zł. Zgodnie z prawdą zresztą.

    PS. Ja zarabiam 2,500 zł będąc specjalistą DTP z kilkunastoletnim
    doświadczeniem w zawodzie. W moim mieście wyżej nie podskoczę. Znam
    dobrze rynek. I tak powinienem się cieszyć.

    Wydałbyś całą swoją pensje na telefon? Szczerze poproszę.

  • 60. Data: 2014-11-30 06:45:37
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-11-29 22:51, z pisze:

    > Wydałbyś całą swoją pensje na telefon? Szczerze poproszę.

    Przecież Pszemol kupuje smartfony od operatora. Mimo że ponoć taki
    bogacz i go stać.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,