  • Data: 2014-12-01 21:44:58
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
> [...]
    >aby mi pomógł przywieźć łóżko (materac) ze sklepu i też miał
    >silnie wyrobioną opinię na temat mojej decyzji: że za drogi materac
    >wybrałem, że kupiłem w sklepie daleko od domu, że on by znalazł
    >taki sam taniej, bliżej domu, że w ogóle po co mi taki drogi/dobry
    >itp.
    >Są ludzie którym wydaje się, że wiedzą wszystko mimo że naprawdę
    >nie wiedzą nic, nie wiedząc nic o sytuacji człowieka chętnie
    >człowieka
    >oceniają i wartościują jego decyzje i jak widać Ty do tych ludzi

    Pszemolu, ciebie sie zawsze milo czyta ... po ch* prosiles kolege o
    pomoc ?
    Co to, w tym amerykanskim tesco tak malo placa, ze nie stac Cie
    zamowic transportu do domu za $50, bo wiecej chyba to nie kosztuje ?

    :-)

    >Oczywiście! Naprawdę tak uważam. I interface z użytkownikiem jest
    >jedną
    >z tych ważnych kryteriów które się porównuje przy wyborze urządzenia.
    >Równie ważną co szybkość łapania fixa z GPSa czy też jakość robionych
    >fotek.
    >Zwłaszcza że interfejsu GUI używasz zawsze, codziennie, przy każdej
    >swojej
    >interakcji z telefonem, a fixa potrzebujesz złapać wtedy gdy
    >uruchamiasz mapy, nawigacje, czyli dużo rzadziej...

    W moim przypadku ... moze nawet czesciej

    >Może to być dla Ciebie małoważna funkcja
    >jesli mało podróżujesz albo żyjesz w małym mieście i poruszasz się w
    >promieniu 5km w każdą stronę i znasz wszystkie ulice na pamięć, bez
    >żadnych map.

    Ale pamiec nie mowi, gdzie dzis stoja z fotoradarem, a yanosik tak :-)

    Aczkolwiek ... ciekawe czy strata na przepisowej jezdzie jest wieksza
    niz na startowaniu yanosika :-)

    >Nikt tu nie mówił o milionerach!
    >Ja mówiłem o inżynierach z wyższym wykształceniem po AGH i
    >Polibudzie.
    >Żadna rewelacja, żadne Warszawy czy takie tam. Zarobki mają DUŻO
    >powyżej średniej krajowej. Kilkukrotnie większe od średniej krajowej.

    Wszyscy ? Bo ja ostatnio bylem na jakis targach pracy, przychodzi
    mlodziez, kogo panstwo szukaja, programistow, no tak, wszyscy szukaja
    tylko programistow, a co ma zrobic zwykly inzynier ?

    J.