    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: na co czekac?
    Date: Mon, 1 Dec 2014 18:22:31 +0000 (UTC)

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:
    dyskusyjnych:m5i6bs$v7a$...@d...me...

    > Ale innymi słowami, jako że najwyraźniej nie potrafisz odpowiedzieć z sensem.

    > Taa, robieniem z siebie głupka, co najwyżej zrobisz z siebie głupka.

    Ty nie musisz ROBIĆ z siebie głupka skoro pytasz mnie jaka jest zależność
    między wartością średniej matematycznej liczb a jedną z tych liczb z
    których się tą średnią oblicza... Pomyśl trochę zanim zadasz kolejne
    pytanie o to samo.

    Czyż to nie jest oczywiste, że Twoje zarobki (jako zarobki jednego
    grupowicza) mają bezpośredni wływ na obliczoną średnią arytmetyczną
    zarobków wszystkich grupowiczów?

    Nie kompromituj się już więcej, proszę.